Hey dames Ik heb een vraagje waar ik het antwoord nie echt op weet te vinden. Ik kwam er vandaag achter dat ik vlokken in m'n urine heb en het is vrij troebelig en donker. Ik weet dat ik geen blaasontsteking heb, aangezien ik dat vaak heb en er nu geen last van heb, ook tijdens blaasontsteking heb ik niet zulke urine. Gister had ik een ultra zw.test van matcare gedaan en hier was een licht streepje op te zien. Ook heb ik 2 ovulatietesten gedaan en deze waren ook donkerder dan normaal, maar nog niet positief. Nu had ik vandaag weer een zw test gedaan, die van kruitvat, zo'n pipetje. Maar deze was negatief. Tis natuurlijk ook wel vroeg. Maar nu is mij vraag:'Zijn vlokken in de urine een teken van zwangerschap?' Groetjes gaby
dit heb ik af en toe ook!(ook donker urine)soms wat lichter) ook geen blaasontsteking. Ikhad het bij mijn eerste ook en nooit tijdens het pilgebruik. Ik wacht hier ook ff op de antw ben benieuwd wat de andere zeggen/vinden.
hallo dames ik moet zeggen dat ik niet ook heb sinds 4 dagen ... maar bij mij is mijn urine niet heel donker ofzo gewoon, maar wel heel erg troebelig en idd iets van vlokjes erin lijkt een beetje op hele kleine piepkleine broodkruimels
ja gek he bij mij ook troebelig het ljkt idd op broodkruimels haha. k dacht misschien wat schuimig maar ts echt witte vlokken,netovuatie ofzo. weet niet wat het is.
Wat is dat? Zo te zien hebben er dus wel meer vrouwen last van....Nu nog iemand vinden die het kan verklaren en of het misschien toch een zw symtoom is. groetjes gaby
ik wil het ook weten ga het ff op zoeken op google moet je ook ff doen hahahaa ps: en hopen dat het een zw.symptoom is. Ik had het wel vaak toen ik zwang van terence was. ik dacht dat het stukjes slijmpropje was toen maar weet echt niet meer wat de verloskundige erover zei.
>>>Slijm? Als je afscheiding hebt kun je dat ook terug zien in je urine. Tenminste dat zei de dame van Moeders voor moeders tegen mij toen ik allemaal vlokken zag drijven in de urine die ik opving.>>> tijdens het opzoeken op google. kwam ik weer op deze site terecht dit zou het kunnen zijn dames. misschien dat iemand er een echte ant op heeft moeten maar afwachten,of ff de verloskundige vragen hier op de forum
ja want ben wel erg benieuwd! dus toen je zwanger was had jij ook die (vlokken) in je urine dus troebele urine normaal ook? of alleen omdat je zwanger was?
Ik vrees dat ik jullie moet teleurstellen, die vlokken in de urine wijst niet op een zwangerschap, ik had die vlokken ook alvorens ik zwanger was, het betreft afscheiding die zich in de urine mengt. Heb nu ook vlokken in de urine maar ik heb dat altijd al gehad.
Tja dat kan natuurlijk ook.... Het viel me toevallig op omdat ik het nooit heb gezien bij mij. Het is nu gewoon ff afwachten.....
oke nou ik heb het nog nooit gehad dus voor mij helemaal nieuw..? echt nog nooit gehaden als het de afscheiding is in de urine klopt want heb meer afscheiding dan normaal..(wit creme achtig) nooit eerder zo gehad. xx
Ik ben net toch ongesteld geworden volgens mij. Wel heel vreemd. Tis nog maar dag 24 voor mij, had steeds donkere ovutuesten tot bijna positief en had vrijdag een lichte streep! Denk dat het een vmk is. Wat denken jullie?