vreemdsoortige buikpijn

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jorietje, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden,

Hier ben ik weer ns, helaas na ruim 2 jaar nog steeds niet zwanger, maar ik voel nu wel weer iets nieuws/vreemds. Ik heb nu een paar dagen last van een zeurende buikpijn, een beetje rechts onderin de buik en ik voel het vooral als ik van staan ga zitten en andersom, dan voel ik een soort steek ofzo. De omschrijving is misschien wat krom, maar iemand die het ook had, herkent het misschien wel. Ik zit nu op dag 25 van mijn cyclus, maar mijn cycluslengten verschillen nogal, dus dat zegt niet zoveel...

Herkent iemand mijn omschrijving van de buikpijn?
    En wat was er toen evt. aan de hand?

gr,
    Jorietje

2. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hoi,

Ik lees even mee, is herkenbaar en weet ook geen antwoord! ;)

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik hoorde net van een collega dat het evt de innesteling zou kunnen zijn, want daar kun je ook een paar dagen pijn van hebben....

4. Niet meer actief

Ik heb hetzelfde maar moet vandaag ongi worden maar ben het nogniet maarja me cyclus is zoizo heel vaag ook!

Maarja... wat het is ik heb geen idee.. nognooit gehoord trouwens dat van je collega.

5. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Hoi,

Heel herkenbaar voor mij. Ik heb nu al z'n twee a drie dagen zeurende pijn onderin rechts van mijn buik. Tijdens het werken vandaag, ik werk in de zorg was het voordurend aanwezig. Ook erger dan gister.
    Heb ook wat vocht verlies en witte slijm slierten af en toe.
    Wat zal dit betekenen?

gr enne

6. Niet meer actief

ik heb het ook en met opstaan hele erge steken heb ff gegoogeld en dat kan je baarmoeder zijn wie aan het groeien is bij een eventuele zwangerschap

7. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Jorietje, het kan ook je eisprong zijn, dan kun je ook een paar dagen last van je buik hebben, dat heb ik ook.

Enne, bij jou zou het ook een eisprong kunne zijn, dan kun je last hebben van buikpijn en dikkere afscheiding.

8. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Je hebt toch geen paar dagen last van je eisrong ofwel?

gr enne

9. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik had altijd wel 2 a 3 dagen last van mijn buik, tijdens mijn eisprong.

10. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hoi,

Ook ik heb al 2 dagen last van steken in mijn buik.
    Normaal heb ik hier alleen last van als ik ongesteld moet worden, maar dat zou nog even moeten duren (liefst niet natuurlijk ;) )

Mijn ei heb ik vrijdag/ zaterdag gehad, dit weet ik zeker omdat ik dikke strepen op mijn ovutesten had.
    Zondag had ik alweer een blanco venster en sinds gisteren zie ik weer een streepje op mijn ovutest :(
    Ik weet dat sommigen altijd wel een licht streepje hebben, maar ik heb dat pas een paar dagen voor mijn ei. Daarvoor en daarna altijd een blanco venstertje...
    En ik ben 's morgensvroeg, rond 6 uur, echt misselijk. Dat trekt gelukkig wel snel weg, maar het is wel een beetje vreemd allemaal...

11. kissie

kissie Fanatiek lid

Apr 18, 2006
    1,494
    1
    0
    Ik heb de laatste dagen ook een zeurende pijn in mijn onderbuik. En gisteravond voelde het zelfs als een lichte wee :( die ongeveer 5 minuten aanhield. Echt een rotgevoel....

12. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

Dec 30, 2006
    2,292
    0
    0
    Ik heb wel eens gehoord dat als je een paar dagen voor je NOD toch een licht positieve ovulatietest hebt, dan je dan zwanger kan zijn?

13. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hoi Sassie,

Dat heb ik idd ook gehoord, maar dat zou toch wel heel vroeg zijn of niet?
    Mijn nod is pas over 9 dagen! :confused:

Het zou natuurlijk wel heel mooi zijn... ;)

Groetjes,
    Roosje

14. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heey dat kan wel al hoor met je ovu test want als je over 9 dagen je nod heb heb je je innestellign al gehad als je zwanger bent en vanaf je innestelling maakt je lichaam hcg aan en dat kan je met een ovu test ook ontdekken maar het is natuurlijk niet 100% vertrouwbaar!

liefs

15. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Ik heb idd wel gelezen van meiden die zwanger waren/ zijn en dan positieve ovutesten hadden.
    Maar die wisten dat ze zwanger waren en hadden hun nod dus al gehad!

Zou toch eigenlijk wel raar zijn, als je met een ovutest ruim voor nod positief kunt testen terwijl dit met een zwangerschapstest (vaak) niet kan :confused:

Maar goed, ik hoop dat jullie gelijk krijgen :D

Liefs!

16. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    4,862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    mijn eisprong heb ik neit gevoeld, de innesteling ook niet. wel was ik 100% zeker dat ik ongesteld moest worden, ik had zo'n buikpijn! dus sja, het kán iets betekenen

17. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Wanneer kreeg je het gevoel dat je ongesteld dacht te worden?
    Een paar dagen voor je nod of toch al eerder?

18. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Zo hier ben ik ook weer met een update.

Ik heb gisteravond echt heel veel last gehad, vanmorgen vroeg heb ik 20 minuten liggen kronkelen en huilen in bed van de pijn. Toen ben ik uit bed gegaan en heb het rustig aan gedaan en na een uurtje ofzo was de pijn weg en is tot nu toe ook weggebleven... Voel me nu alleen een beetje raar, soort misselijk ofzo, maar dat zal wel door de rare ochtend komen...

t Was echt heel heftig vanmorgen, als ik last had gehouden had ik de dokter gebeld, maar op een gegeven moment was het dus gewoon weg...

Mijn eisprong had gekund, maar ik denk zelf (aan de afscheiding gezien te hebben) dat die al geweest is, maar ja niets is zeker, dus ik wacht maar weer af... Ik ben wel soort blij dat de pijn wel herkend wordt..
    Bij het plassen had ik er ook heel veel last van en dat is nu ook over...

19. Lara80

Lara80 Actief lid

Sep 20, 2007
    114
    1
    0
    Utrecht
    Steken na mijn eisprong had ik elke maand, ook de maand dat ik zwanger raakte. Alleen had ik toen wel heel erg veel steken en vreselijk pijnlijk en dat was nieuw: ik herken het kronkelen van de pijn wel wat jij beschrijft. Ik had het vooral 's nachts: werd er wakker van en die steken gingen echt als een mes door me heen. Na een paar dagen was het voorbij. Was bij mij het eerste teken dat er toch wel echt iets anders was dan anders ;) Ik duim voor je!

20. enne

enne Actief lid

Apr 21, 2008
    229
    0
    16
    Ik heb ook twee a drie dagen last gehad van een erge zeurende onderbuik vooral rechts. Vandaag was het een stuk minder. Al voel ik mn onderbuik wel.
    Wat me eigenlijk ook echt opvalt bij mezelf, is dat ik zo vaak per dag moet poepen. Vandaag wel 5 keer! Zelfs vannacht een keer. Dit heb ik normaal niet zo vaak per dag. En wat me erbij opvalt is dat mijn ontlasting nu harde drollen zijn. Normaal ga ik zn twee keer per dag maar is mijn ontlasting vaak wat dunnig, zeker geen drollen. Sorry voor mn taal gebruik.
    Herkend iemand dit? Lees dat je baarmoeder bij groeien evt tegen je darmen drukt. Zou ik dat hebben dan?

ge enne

Share This Page