Positieve ovulatietesten na week duphaston

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Ebe, 22 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebe

Ebe Nieuw lid

22 mei 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

Ik heb 8 april een curretage ik had toen 12 weken geweest, maar het hartje was gestopt rond 8w5d. Geen last en enkel een beetje bruinverlies na de curretage.
    Na 2 weken op controle, volgens gyn zat er nog wat, dus ik zou nog bloedverlies hebben. Dat heb ik dus niet meer gehad.

4w4 dagen na de curretage bloedverlies, zoals afgesproken op dag 1,2 of 3 terug naar de fer. Arts.
    Hij stelde vast dat dit geen menstruatie was, want mijn bbmslijmvlies was nog heel dik. Verdict Warschijnlijk restweefsel.

Duphaston gedurende 7 dagen 2 per dag. Bloedverlies idd gestopt,
    Dus donderdag 14/5 gestart, maandag getest, heeeeeeel vaag streepje, maar echt heeeel vaag,
    Woensdag geen streepje , wel licht positieve ovulatietesten ( ik heb alles gebruikt wat ik in huis had....😳)
    Vrijdag ovulatietesten donkerder dan woensdag en een vaag maar voor mij wel een streepje.

Ik snap het niet, zwanger zal ik wel niet zijn. Mss was ik het wel en heb ik weer een heel vroege miskraam gehad ( verklaard de bloeding en de vage Pos. Test) en het dikke bbm slijmvlies maar niet de ovulatietesten die mijn eisprong lijken aan te kondigen.

Alle bedenkingen of ervaringen zijn welkom.
    Ik maak me wrsch gek, en moet stoppen met allerlei testen te doen en gewoon afwachten of duphaston aanslaat.

Moest ik zwanger zijn, gaat duphaston toch geen effect hebben? Hoop ik)

Ben ook misselijk, heb steekjes, slaap slecht, dromen, loopneus,.... Maar mss is dat allemaal wel de duphaston en een viraal infectietje 😜

Laat je ideeën over mijn situatie gerust de vrije loop, ik weet dat mijn cyclus wrsch gewoon van slag is ...maar het ventje ben ik kwijt als over dpo, nod, baarmoederslijmvlies begin, jullie hopelijk niet

Groetjes

2. Ebe

Ebe Nieuw lid

22 mei 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

Zelfs niemand die zegt..hé gekkie bel je gyn eens wacht je menstruatie nog een week af, ....

Ik wil de testen wel eens proberen te fotograferen, maar daar voor zijn de streepjes echt te vaag, en ik een te slechte fotograaf.

Vannacht weer zo hard gedroomd terwijl ik dit nooit heb...pffff. Ik wordt echt voor de gek gehouden door mijn lichaam, het kan niet anders...
    Ik heb geen idee waar ik in pijn cyclus zit en of ik überhaupt wel een cyclus/ eisprong heb gehad.

Eerste zwangerschap was dankzij iui, menopur en pregnyl. De mk was een spontane,

Echt alle reactie, bedenkingen zijn maar dan welkom. Ik loop ondertussen al een week alleen rond met dit gevoel.

3. Fenne34

Fenne34 Actief lid

19 mrt 2015
    467
    113
    43
    NULL
    Tilburg
    #3 Fenne34, 23 mei 2015
    Laatst bewerkt: 23 mei 2015
    Sorry maar het is erg lastig hier iets over te zeggen.
    Vind het vooral erg vervelend voor je dat je zo in de onzekerheid zit.

Heb je na je curretage wel een volledig negatieve zw test gehad? Het kan namelijk best lang duren voor hcg helemaal is afgebouwd. Ook kan je cyclus behoorlijk van slag zijn na een curretage en wat meer tijd kosten voor er weer een ritme in zit.

Misschien info die je allang kent....
    Ovulatie testen geven eigenlijk je hele cyclus door lichte streepjes, alleen als de teststreep donkerder is dan de controle streep kun je echt zeggen dat hij positief is, lichtere streepjes op een ovulatie test betekend dat hij negatief is.

Ik heb eigenlijk niet echt advies voor je, misschien zijn er wel andere hier op het forum die tips hebben.

Volg vooral je gevoel ( jij kent jezelf het beste) en bij twijfel of onrust neem dan gewoon even contact op met je huisarts/gyn. Mogelijk kunnen zij je verder helpen.
    Veel succes

4. Ebe

Ebe Nieuw lid

22 mei 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Merci voor je reactie.

Ik weet het wel, het is idd moeilijk om er iets over te zeggen anders had ik het antwoord wel geweten. Lang genoeg in de mmm gezeten.

Ach er zit niets anders op dan afwachten. Zoals meestal.

Ik laat alle testen even voor wat ze zijn en wacht mijn menstruatie af.
    Het si wel de allereerste keer dat ik duphaston moet nemen, dus ik weet niet goed wanneer ik ze kan verwachten.
    Als ik dit eens Google, egels tussen vlak na het stoppen (niet dus in mijn geval) tot 2 weken erna.
    Ik kijk het nog aan tot woensdag ( een weekje na de laatste pilletjes) zijn ze er dan nog niet zal ik eens even bellen.

Groetjes

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je lichaam in de war is. Zelf de nodige miskramen gehad en zeker bij de late was mijn lijf gewoon het padje kwijt. Geef het even tijd.

Deel Deze Pagina