Hallo! Ik heb even rond gezocht maar zag alleen maar oudere topics hierover. Er werd in ieder geval niet meer actief op gepraat. Wie heeft er ervaring met het zwanger worden na een bbz? Hoe lang duurde dit en is dit allemaal goed gekomen? Ik heb wel vaker mijn verhaal hier gedaan. Maar in het kort: Eind november heb ik een mtx injectie gehad. Hcg steeg niet goed (begon op 200 en na 3 weken 761) maar ze hebben nooit het vruchtje ergens kunnen zien. Niet in de baarmoeder maar ook niks in de eileider/eierstokken en buikholte. Wel had ik verdikt baarmoederslijmvlies. Omdat het dus niet helemaal zeker is of het een bbz is geweest vind ik het ook lastig te beschrijven. Gelukkig hoorde ik 9 december dat mijn hcg minder dan 1 was. Vanaf 28 okt. heb ik tot 7 dec. non stop bloedverlies gehad. Maar nu is het dus zo dat mijn menstruatie nog niet op gang is gekomen! Ik had hiervoor al problemen met mijn cyclus (zie handtekening) het kwam net goed op gang, toen ik dus zwanger bleek. En nu ben ik bang dat ik weer van voor af aan begin en straks mijn menstruatie weer een half jaar wegblijft. Wel heb ik al 2 weken witte vloed. Kan dit betekenen dat alles weer een beetje op gang komt? Ben zo bang dat het ons straks helemaal niet gaat lukken om kinderen te krijgen. Vanaf volgende maand mogen wij er weer voor gaan. Hopelijk willen dames hun ervaringen delen. Bedankt