Ovulatietest nu positief of niet?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamsma, Mar 22, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamsma

Mamsma Actief lid

Oct 15, 2013
    129
    0
    16
    Hallo,

Ik zou het fijn vinden als jullie even met mij mee kijken naar mijn ovu testen (zie foto). Is mijn test van vandaag (bovenste zonder datum) nu positief? Of zou die nog donkerder moeten? Zijn van sensitest.

Attached Files:

2. MamaSelina

MamaSelina Bekend lid

Jan 19, 2017
    625
    585
    93
    Female
    Drogist / Manager
    De lijnen moeten net zo donker zijn nog even doortesten en lees vaker dat deze testen echt kunnen knallen
    Overigens loopt de test mooi op dus denk wel dat je vrij snel een posi test hebt misschien dit weekend al wel.

3. Nic87

Nic87 Actief lid

Nov 27, 2017
    132
    144
    43
    Female
    Ze worden niet bij iedereen even donker. Bij sommigen wordt de teststreep donkerder dan de controlestreep, dat heb ik nooit gehad bij deze. Wel even donker als de controlestreep.
    Je kunt eventueel naast de Sensitest ook eens kijken wat een digitale CB (smiley) aangeeft. Ik gebruik die ooit extra wanneer Sensitest aangeeft dat ik bijna mijn piek heb bereikt.
    Ik denk dat jouw test nog wel wat donkerder kan worden.

Heb je ze trouwens niet te lang in de urine gehouden?

4. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

Feb 21, 2019
    771
    881
    93
    Female
    Ik zou nog even doortesten, en gezien de oploop, 2 keer per dag. Dan weet je zeker dat je hem niet mist. Succes!:thumup:

5. Sara190

Sara190 Fanatiek lid

Nov 29, 2018
    4,970
    2,529
    113
    Female

Kan die van mij ook donkerder??

Ik wel het gevoel dat ik gister avond me eisprong voelde, kreeg ontzettend veel pijn rechts onder in me buik, voel het nu nog wel een beetje maar niet zo erg als gisteravond

6. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Nee deze is absoluut nog niet positief.

Share This Page