Ha dames, Deze maand voor het eerst de ovulatietesten van de action gebruikt. Ik test alleen al voor de 4e dag op rij een donker streepje. Is dat gewoon bij deze testen, of is het dit keer een mega ei? Ik zal de foto er even bij Vanmiddag nog een test gedaan en deze had ook een donker streepje, maar daar heb ik geen foto meer van gemaakt. Alvast bedankt voor het meedenken.
Ij heb soms 8 dagen Pos test. Eerste even donkere of donkerdere streep aanhouden. Die dag + 48u is je ei bijna zeker gesprongen. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. 1 tip; vrij vanaf die dag elke avond
Toen ik dit had bij action was ik 6 weken zwanger... had wel wat bloed verloren en dit bestempeld als menstruatIe. Ik kreeg hier toen de tip een zw. Test te doen en die was positief!!! dus misschien ander testje?? Succes!!!
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/523524-action-ovulatietest.html Ik hoop dat ik em goed heb gekopieerd
Bedankt dames, ik doe geen zw test, omdat ik er vanuit ga dat dit gewoon mn eisprong was. We wachten af. Nogmaals bedankt!
Ik heb het weleens vaker gehoord hoor dat het kan! gewoon inderdaad even wat vaker gezellig maken en dan duimen! succes hoor!