hallo Ik had gehoord dat je zwangerschap kunt testen met een ovutest en had geen zwangerschaps test meer in huis dus kon me niet bedwingen vanochtend. Voor mijn ei was de test streep even donker als de controlestreep dat was op 3 en 4 sept en vanmorgen knalde het paarse ervan af hij was nog donkerder dan bij de ei zelf veel donkerder dan de controlestreep. Kon me weer niet bedwingen en heb vanmiddag een test gehaald zwangerschapstest en die wasnegatief Wat denken jullie hiervan hebben jullie hier positieve of negatieve ervaringen mee Veel liefs een trotse moeder!
Heb je de test rond je EI ook nog gedaan om te kijken of hij lichter werd? Het kan namelijk ook zo zijn dat je ei nog nie gesprongen is.. dat had ik vorige maand. OF je hebt nog te weinig hcg in je lichaam om een positieve zw test te hebben, want de ovutesten reageren ook op HCG. Welke test heb je gebruikt..??
ik wist niet eens dat dat kon joh!! hahah..leer hier weer allemaal nieuwe dingen... maar, het kan natuurlijk wel kloppen wat mamat zegt?..
Ik had 2 dagen een positieve test en de 2 dagen erna lichter heb 11 testen gedaan waarvan de 3e en 4e evendonker waren dan de controlestreep en in de avond op 4 sept en 5 e ook nog een ertegenaan gegooit en die waren beide lichter en nu is knal posi. Heb trouwens wel het cervixslijm in de gaten gehouden en die kwam overeen met de ovutest op 3 en 4 september. ik gebruik de testen van kruidvat veel liefs een trotse moeder