Hoi dames, Op 4-11 heb ik een vroege miskraam gehad. Tot op heden nog geen ongi te bekennen.. Test is negatief, dus ook niet zwanger lijkt me.. Weet niet wanneer mijn ei is geweest, maar volgens normale cyclus ben ik nu al 6 dagen overtijd. Zijn er ervaringen? Hoe lang duurde het bij anderen voor cyclus weer goed op gang kwam?
Vervelend is dat he! Was bij mij verschillend, na de eerste keer was mijn cyclus meteen weer op regel, maar na de tweede keer was mijn cyclus van 28 dagen ineens 42 dagen zo'n beetje! Daarna wel weer normaal..
Heel vervelend inderdaad! Ik heb al een zoontje van 1,5. Voor hem heb ik ook een miskraam gehad. Daarna kwam mijn cyclus meteen op gang, want 4 weken na mijn miskraam was ik weer zwanger van mijn zoontje.. Hopelijk komt m'n ongi snel.. Want we willen zo graag door!
Bij mij was mijn cyclus ook helemaal van slag. ben van gemiddeld 29 a 30 dagen na mijn mk naar de 36 dagen geschoten. ze zeggen dat het gemiddeld wel tot 6 wkn kan duren je menstruatie na de mk. succes met wachten...
Laatst hier ook een mk gehad (5 weken) en 34 dagen later was ik weer ongi. Dus het bleef voor mijn doen netjes op tijd komen. Succes!
Mk bij tien weken, na 26 dg ongesteld, 2,5wk zonder ei. Daarna 39-41-41 . Maar ik was al bekend met langere cyclussen Maar het is bij iedereen verschillend maar je lichaam kan even tijd nodig hebben om te herstellen
Na mijn MA met curettage duurde het 34 dagen voordat ik weer ongesteld werd. In oktober ook een vroege miskraam gehad en toen was cyclus meteen weer op de rit.
Op 5 november miskraam gehad. Op 28 november positieve ovulatietest, dus ik denk 29 november eisprong. Menstruatie verwacht ik dus zo rond 13 december. Deze cyclus vanaf miskraam tot menstruatie zal dus zo'n 38 dagen zijn. Ben benieuwd hoe mijn volgende cyclus zal verlopen. Deze duurde normaal altijd zo'n 28 dagen.
Beste Rikki, Ik heb op 6 oktober een miskraam gehad met een zwangerschap van 6 weken en 3 dagen. Mijn eerste menstruatie begon op 22 november. Ik had het idee dat mijn ovulatie eerder was, dan hij uiteindelijk geweest moet zijn. Dacht daarom ook dat ik gelijk weer zwanger was, maar de zwangerschapstest was negatief en werd later dus gewoon ongesteld. Ik heb in die tijd veel gelezen over dit onderwerp en de verhalen zijn heel wisselend. Bij de een duurt het langer dan de ander. Er wordt geadviseerd om, als je 8 weken na de miskraam nog niet ongesteld bent geworden naar de huisarts te gaan. Sterkte.