Positieve ovutest 7 dagen voor nod??!!

Discussion in 'Zwanger worden' started by anna123, Apr 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Ha meiden!
    Ik ging vanmiddag voor de gein een ovu test doen ( weet ook niet waarom.. : :rolleyes: )
    Maar goed, ik zit nu ong. 7 dagen voor mijn nod *(uitgaande van 30 dagen..soms 28 dus nu maar 30 ingevoerd).Maar goed, ik die test doen dus..en nu is die test positief! Niet dikker dan de controlelijn maar zeg maar een lijn die je de dag voor je superpositieve test hebt ( volgen jullie 't nog?!) Nou had ik alle ovu testen bewaard van rond mn ei..en daar zie je op de eerste paar een heeeeeel licht streepje en daarna wordt ie steeds donkerder tn toen 2 dagen heeeeel donker en toen weer lichter..kortom ik heb toen duidelijk mn ei gehad! =D>
    Maar dan is et toch gek dat ik nu weer een positieve test heb? Zou ik mijn ei dan nog een keer hebben ofzo? Of is dat verhaal dat een ovu. test positief aangeeft bij een zwangerschap misschien dan toch waar?( dat hoop ik stiekem wel natuurlijk! hihi!)

Ik hoop dat iemand me kan helpen! Ik snap het echt niet zo goed..

O ja...ik ben al heel lang van de pil af, dit is onze 3e ronde en mn cyclus is regelmatig :D

Alvast bedankt meiden!
    x

2. happymama

happymama Niet meer actief

hey meid
    ik had 1 dag voor mijn nod een posi ovu test en daarna een zw test gedaan die was dus ook posi .
    mijn ovu test waren wel allebij de strepen heel donker.
    ik zou zeggen doe even een zw test miss heb je wel veel hcg als je zw bent !!!

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Goh, wat grappig dat ik niet de enige ben die een ovu. test doet voor nod!Dacht al dat ik een beetje raar was! maar mijn nod is pas over 7 dagen.. ( banner zegt 9 dus ga maar uit van 8.. :) )Dus ja een zw. test zou echt een beetje vroeg zijn! Ik zal over 3 dagen ofzo nog maar eens zo'n ovu test doen denk ik?
    Maar wel leuk dat je een pos. test had en toen zwanger bleek te zijn hoor! Geeft wel moed!!
    x

4. happymama

succes meid .
    waren ze nou wel allebij even donker???
    want als je een lichte test streep is dat kan wel ooit
    wil je ook niet ontmoedigen hoor maar veel mensen hebben het LH altijd een beetje .
    maar probeer t idd nog een .
    ze zijn ook goed koper dan zw testen hahahhaha

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Ja hij was heel duidelijk! Zeg maar zoals de lijn de dag voor je superknalpositieve ovu test. Dus net zo breed als de controle lijn en bijna net zo donker maar dus niet donkerder..maar goed zit nog best ver voor nod..Maar ik hoop stiekem dat het iets betkend..
    Vorige maanden voelde ik van alles..was er steeds van overtuigd dat het raak was..deze maand voel ik niets.. ja 2 dagen hoofdpijn gehad (ong. rond eventuele innesteling) en beetje rommelige buik maar niet erg verder.. en iets meer cremeachtige afscheiding( :oops: )
    Ik ben benieuwd, wacht et maar af!
    x

6. happymama

klinkt wel posi voor je
    ik voelde eerst ook vanalles en nog wa .
    maar nu had ik alleen last van mijn (.)(.)
    meer niet en ook nooit gehad hahaha heb je er een foto van toevallig ????
    de mijne zal ik ff in me album zetten !

7. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Ik kan het snoertje van de camera zo gauw niet vinden dus kan m niet op de comp. zetten helaas.. ik ga even in jouw album kijken
    x

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Heb even gekeken, en ja mijn ovu test is net zo, zeker niet lichter...maar zit dus nog ver voor mn nod..en jij had deze dus 1 dag voor nod.. hmm ik denk dat ik overmorgen nog maar eens ga testen.. !O ja heb wel het idee dat ik vaak moet plassen en ook steeds heel veel plas zeg maar..( :oops: )
    x

9. happymama

nou spannend meid
    jah dat plassen heb ik ook helemaal niet alleen dat ik er s nachts een keer uit moet maar das iets van de laatste week.
    maar iedereen is anders dus hoop dat t een goed teken is voor je
    succes en hou me op de hoogte he !!!
    ik ga zo naar me bedje want moe ben ik savonds wel hahaha

10. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Ik wacht het wel af! Ga me er maar niet te druk over maken de tijd gaat er toch niet sneller door!
    Bedankt voor je reacties he! En fijne zwangerschap! Ik laat et hier nog wel even weten of et raak was of niet!x

11. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Je hebt altijd een bepaalde hoeveelheid LH in je lichaam, dus het kan kloppen dat je gedurende je hele cyclus een streep op je ovulatietest hebt.

Een ovulatietest kan een kruisreactie geven als je het zwangerschapshormoon in je lichaam hebt, maar stel dat je zwanger bent dan is je HCG nog zo laag dat een ovulatietest daar nog niet op kan reageren. Zeker omdat de innesteling pas een week tot 10 dagen na je eisprong is en het zwangerschapshormoon pas duidelijk na de innesteling gaat stijgen. Ik zou dus nog een week wachten en dan een zwangerschapstest doen, een ovulatietest is sowieso niet betrouwbaar om daarvoor te gebruiken. Succes!

12. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Nou heb vanmorgen met ochtendurine nog eens zo'n ovulatietest gedaan en die is een stuk lichter als die van gister hoor.. dus weet ook niet wat het was.. ! wacht wel gewoon mn nod af! Heb verder ook helemaal geen zere borsten ofzo en dat hoor je toch wel van bijna iedere zwangere als symptoom! Ik zie het wel!
    x

13. happymama

jammer meid gewoon even afwachten idd succes

14. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Meid, doe het alsjeblieft niet. Overmogen zit je pas op 5 dagen voor je nod!!! Je hebt dan nog 50-90% kans dat het mis gaat als je evt wel positief test!!! Ik heb afgelopen maand 4 dagen voor nod getest en ik heb er 4 dagen heel erg spijt van gehad. Ik had dan wel al een streepje, maar ik maakte me zoooo druk! Echt niet gezond! Wacht gewoon lekker tot je nod en als dat niet lukt 1 of 2 dagen voor je nod!

En ik heb gisteren toevallig een ovutest gedaan omdat ik benieuwd was of die inderdaad positief wordt als je al zwanger bent en bij mij was ie echt super donker. Heel veel donkerder dan de controlestreep, maar ik ben nu 5 weken dus dat kan wel dan hihi.

Hoop voor je dat je zwanger bent en blijft :D Liefs

15. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Hier ook nog even een reactie op ;)

Dat van die pijnlijke borsten is ook voor iedereen anders. Ik had ELKE maand voor mn nod dat alleen de rechter kant (binnekant dus) van mn linker borst zeer deed. Rechts voelde ik niks. Afgelopen maand kreeg ik helemaal geen pijnlijke linker borst, maar werden mn tepels langzaamaan gevoeliger en nu ben ik dus zwanger! Nu doen ze sinds ongeveer een week helemaal zeer en vooral de buitenkant richting mn oksels.

Heb wel vaker gehoord van meiden hier dat ze als ze normaal wel pijnlijke borsten hadden en dan ineens niet dat ze dan zwanger waren en andersom! Dus let op je eigen lichaam ;)

16. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0
    Hi lotte

Ik weet het hoor..niet testen e.d voor nod! maar ik had de ovu testjes bewaard en was op de een of andere manier gewoon benieuwd hoe het lijntje is als je niet vlak voor je ei zit..
    Maar ja, toen was dat ding positief opeens! maar vanmorgen nog eens gedaan (vond t toch gek,,) maar toen was ie weer een stuk lichter dus ik wacht gewoon rustig af! En een zw. test doe ik zeker niet hoor! Straks is dat ding positief, ben je helemaal blij en gaat het alsnog mis!
    Maar bedankt voor je reactie hoor! En fijne zwangerschap nog!!
    x

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    2,021
    0
    0

Normaal heb ik in de week voor nod ook zere borsten en dan vooral links (?) Dus toen dacht ik steeds ooooo misschien is het raak! Maar nee hoor! (achteraf gezien had ik dat ook wel eens toen ik nog niet bezig was met zwanger worden maar nu let je er meer op!) maar nu heb ik dus geen zere borst.

18. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    okee, gelukkig. Wilde je alleen waarschuwen omdat vroeg testen leuk lijkt...maar ik vond het ECHT niet leuk die 4 dagen voor mn nod hihi. Maar gelukkig ben ik nu mn nod voorbij. Hopelijk word je niet ongi over 7 dagen en daarna ook niet meer de komende 8 maanden!

19. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    ik had dat nooit, ik kreeg pas een zere linker borst toen ik gestopt was met de pil. De eerste maand na het stoppen had ik zere tepels en de maanden daarna alleen die ene borst. Vreemd he hihi

Share This Page