Hoi meiden, Nou in het kort mijn verhaal. 6 april 2011 gestopt met de pil. Cyclus, 37-34-47-? Dacht zo 28 op 29 aug.eisprong gehad te hebben, dmv ook cervixslijm, je kon er draden van trekken. 29 en 30 aug, bruinverlies afgeveegd, wat drupjes in slipje.Was 2 dagen dus van korte duur. Donderdag 1 sept:enorme harde steken in buik duurde 15 a 20 sec.was toen weer weg.Veegde sochtends vaak ook wel witverlies af. Vrijdag 2 sept.1 steekje gevoeld in borst. Za. 3 sept.Onwijs last van rug en weeige buik en spierpijn gevoel in benen..zo'n gevoel dat ongi er aan komt.(dagen ervoor ook ietsje zeurderige pijn in rug Maandag 5 sept.Nog steeds niet ongesteld..misschien morgen?Ik voel nu verder niets meer.. Ik ben ook niet misselijk of iets.. Komt iemand dit bekend voor? Wat achtten jullie grote kans?zwangerschap of toch ongsteld worden binnenkort? Liefs, Missguit Zo.4 sept.kruidvat zwtest gedaan, omowit, negatief.
Als je op 28 en 29 aug. je eisprong denkt gehad te hebben, zit je nu pas op 6 of 7 dpo, dus nog geen NOD hoor..
Als de tests negatief waren, zou ik een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Ik las dat je gisteren negatief testte, dus dan zou ik 't morgen of overmorgen opnieuw proberen. (En wel met ochtendurine!)
Ja de test was negatief. Maar goed, verder heb ik geen kwaaltjes ofzo..dus niet misselijk of iets..of last van borsten/tepels.. Moet dat persé? Want lees hierzoveel verhalen dat iedereen juist die sympt. heeft.... iemand een idee? Liefs, MG
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook geen symptomen. Heb vandaag wel een posi test in handen en weer geen symptomen
heey missguit, haha ik lees en volg half wat jij meemaakt en we lopen precies op tijd met eisprong etc ik moet ook ongesteld zijn vandaag ben het ook niet gisteren had ik ook weeige gevoel bij mijn rug vanochtend ookal en werd licht duizelig mr dat ging echt na 10sec weer weg ik heb totaal geen last van mijn borsten vraag me ook eens af of dat ook moet ? ik kan me niet herineren dat ik bij het eerste zoiets had ik zie morgen of ik ongi ben ?! ik heb tot nu toe geen gevoel van ongesteld komt opgang etc?! heel raar ik ga morgen maar kijken of ik ongi wordt
Gefeliciteerd! Ook op je NOD getest? En had je ook een innestelingsbloeding? En hoeveelste ronde ben je zwanger geworden? Ha wat een vragen
Kan zwanger zijn kan je ongi zijn... Ongi en vroege zwangerschapsklachten komen erg over een... Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie...
Geeft niets hoor die vragen. Ja heb precies op mn nod getest. Had gister iets (heel iets) bloedverlies. Mocht geen naam hebben. Had dus vanmorgen zoiets van zal toch wel niet maar dus toch. We zijn alweer eruim en jaar bezig geweest voor de tweede. Eerst toch weer zelf en sinds februari weer in de MMM. Daar na 4 rondes clomid de tweede ronde gonal en pregnyl zwanger. Kan het nog niet echt geloven hoor. Wanneer ga jij weer testen????
zal ik doen ! jij oook?! .. ik voel echt iets in mijn buikje..is moeilijk uitleggen maar dat is ook wat ik had in begin hoe gaat het nu met jou dan?!