Hallo, ik loop al een tijdje met deze vraag maar wilde niet de verloskundige bellen waar ik liep voor de miskraam.. omdat ik me een beetje opgelaten voel om te bellen want ze hebben mij niet meer in praktijk als zwangere..maar bedacht me dat ik het ook aan jullie kan vragen (ik kijk weinig onder aan de index van zwangerschapspagina ) Eind maart kwamen we erachter dat het hartje van ons kindje niet meer klopte (was 16 weken zwanger), ons kindje is geboren in april.. nu ben ik daarna 2x ongesteld geweest en ben sinds de miskraam bang dat het mis. langer duurt om opnieuw zwanger te raken.. dus ik ben benieuwd.. hoe zit het nu als je een miskraam hebt gehad en een afspraak te maken bij de huisarts.. ik wil dit niet nu meteen doen hoor.. wil nog eventjes aankijken.. want ik gebruikte ovu testen maar die gaven mij hoop et zwanger zijn en dan was het steeds een teleurstelling dat dit niet zo was en wil nu zonder ovu testen kijken.. maar normaal kan je na een jaar een afspraak maken bij de huisarts.. maar van welke datum moet je dan uitgaan ik ben met de pil gestopt in september 2010 en de miskraam was april 2011 wat zou ik nu aan moeten houden om een afspraak te maken met de arts.. alvast bedankt! Liefs Draak
Hallo, Er is geen reden om aan te nemen dat je nu niet spontaan zwanger kan worden. Na een jaar proberen mag je naar de huisarts bij jou moet je april aanhouden. Veel klusplezier! Groetjes Ineke
Okee, dank je wel voor je antwoord! Klussen gaat goed komen Haha.. Ik wil er ook niet vanuit gaan dat het niet lukt.. maar de vraag spookt toch door mn hoofd en hoop nu ik er antwoord op heb het met rust kan laten.. Bedankt iig!