help ik weet niet wie ik moet geloven

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door f0rever, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    lieve verloskundige

ik heb vanochtend een zw test gedaan omdat ik 1 dag over tijd was dit heb ik met ochtend urine gedaan deze was bij de 5de min posi.

nu heb ik de HA gebeld en daar opnieuw een test met middag urine laten doen en die was nega :(

wat moet ik nou mijn man en ik zijn al 2,5 jaar aan het proberen en dit is de eerste keer in al die tijd dat ie posi was

en eigenlijk durf ik niet blij te zijn...

help

groetjes f0rever

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi f0rever,

ik durf het ook niet zeker te zeggen. Het ligt eraan welk merk je zelf hebt gebruikt. als het een test is die binnen een minuut al positief zou moeten zijn, kan het zijn dat het niet klopt dat ie positief aangeeft na 5 minuten. Dan is de test niet meer betrouwbaar. Ik zou als ik jou was voor de zekerheid over een paar dagen nog eens testen met een ander merk. Misschien dat je voor de test bij de HA ook nog net te vroeg was. Nog even geduld en over een paar dagen weer testen zou ik zeggen.

Groetjes Brigitte

3. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Ik heb de kruidvat 2 voor 5 euro gedaan die doe ik altijd altijd nega gehad ook na 5 min

We gaan maandag nog en keer testen

Toch bedankt voor je antw

Groetjes forever

4. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Het verschilt per test na hoeveel minuten je hem moet aflezen voor de uitslag. Dus lees even goed de bijsluiter van de test. Lees je hem te vroeg of te laat af kan het een verkeerde uitslag zijn.

Succes.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina