Hoii Dames.. Hier alweer het 4e bericht van een onzekere muts.. zit op dag 16, en heb net het donkerste streepje gehad van de hele week.. Ik had gelezen in de gebruiksaanwijzing, dat sommige vrouwen lichtere streepjes hebben als positief, en sommigen een hele donkere.. Ik ben er nog steeds niet achter wat er bij mij positief of negatief is.. dus ik wil graag deze foto van vanmiddag even laten zien, en aan jullie vragen wat ik hiervan kan denken of mee kan doen ? Wat denken jullie ? Mijn vriend en ik wonen niet samen, dus hij komt naar mij toe als ik een positieve test heb, omdat het afgelopen weekend negatief bleef.. Nu is de vraag.. kan ik deze als positief beschouwen en vanavond klussen.. of moet ik de gok wagen en afwachten of hij morgen donkerder is.. Ik gebruik nog Sensitest! De onderste test is van vandaag..
nog net niet positief maar ik ken de sensitest niet .. morgenvroeg denk ik haast dan wel en dan kun je beter morgenavond klussen ... na 24/48 uur springt je ei pas !!
Hoi Hoi, bij mij wordt sensitest ook niet knallend positief. Maar wel een stukje donkerder als die van jou. Je moet nog maar ff doortesten, en het ziet er naar uit dat je ei eraan komt. Dus ik zou zeggen elke avond klussen vanaf nu! Veel plezier!!
Dankje voor je reactie. Twijfel nog steeds .. En mijn vriend en ik wonen niet samen, en hij woont best ver weg.. dus het wordt kiezen vandaag OF morgen.. erg lastig..
Hai! Nou deze is wel weer donkerder als die van vanmiddag hoor! Ik ben ook bezig met ovutesten en zit ook met die verschillende kleuren streepjes haha Alleen ik test dan smiddags en dan zijn ze ook best donker en als ik dan savonds nog een keer doe dan zijn ze weer lichter.... Maar bij jou is hij wel donkerder dan vanmiddag! Maar jou ei zit er zeker aan te komen!! Ik zou zeggen klussen alvast! Dan heb je het er maar vast inzitten he
Wat een gedoe he ! Ik ben voor het eerst aan het testen, en ik ben zooo blij dat ik een kleurverschil zie! Vooral omdat ik het veel eerder verwacht had, en het maar niet kwam .. We zitten wel een beetje met dilemma, want we wonen niet samen, en hij wilt OF vanavond, OF morgen komen.. Wat denk jij dat het beste is ? Ik had bedacht om morgenochtend te klussen .. dan is er in ieder iets al veilig bij mij Maar morgenavond is misschien beter.. tenzij de streepjes morgen ineens weer lichter worden..moeilijk!
slunae ik denk dat deze ook niet positief zijn ik denk dat je beste ook rond half 12 zo beetje kan testen ik heb testen van babyboom je betaal dan 1,95 voor 6 testen miss wat voor jou? ik had vandaag een knal positieve test ermee ik zal hem hier in venster zetten dat je het verschil kan zien
Ja is idd wel moeilijk ja als je niet bij elkaar woon! Als je een middenweg wil is misschien morgenochtend idd ook een optie haha het blijft tenslotte wel langer in leven natuurlijk... En hij is nog niet positief natuurlijk alhoewel hij er niet ver meer vandaan zit! Maar ik dacht ook dat wel een positieve test zou hebben vandaag maar nog steeds niet alleen wel iets donkerder weer.... Ik zit inmiddels al op dag 48 en hopelijk komt me ei onderhand eens want ik heb niet weer zin in een cyclus van 72 dagen met waarschijnlijk geen eisprong! Hopelijk deze ronde dus wel!
Zijn die maar 1,95 voor 6 stuks? dat is niet veel! Ik zit net te kijken op babyboom shop maar daar staat 6 stuks voor 11,49? dus welke site kijk jij dan? Ik heb ze van deze site Ovulatietest dipstick die zijn ook best goedkoop en volgens mij goekoper dan sensitest!
Ik vind het zoooo moeilijk! Ik heb net Sensitest gemaild, en die mailden me terug en zeiden dat je de donkerste test van een aantal dagen als piek kan beschouwen, en dat ze niet heel erg donker hoeven te zijn.. Twijfel of ik mijn vriend vanavond moet laten komen, en morgenochtend klussen.. of dat ik tot morgen moet wachten.. Die man van Sensitest zei dat ze morgen zo ineens weer licht kunnen zijn. Het verschilt schijnbaar per vrouw. Dankje voor je reactie met foto! Erg lief van je!
Ik heb geen idee hoelang het in leven blijft .. ik ging er vanuit gemiddeld 24 uur.. maar het kan ook langer natuurlijk, kwestie van geluk ook denk ik Wat een lange cyclussen heb jij, dat is nog veel vervelender! Lijkt me erg moeilijk.. Gebruik jij ook Sensitest of iets anders ? Ik ga binnenkort over op zwanger&kids, die zijn ook goedkoper! Je moet nog even geduld hebben dus,.. Heb je ook foto's gemaakt ?
slunea ik heb effe de link voor je op gezocht . ik denk dat er nu een puntje staat! het verschilt idd per persoon hoe of wat maar ik dacht gisteren ook die is positief en deed vandaag even om idd te kijken of dat nu lichter was geworden maar nee nog donkerder dus.... is idd heel erg moeilijk maar zaad blijf ook paar dagen langer leven en wat ik zei ik heb gisteren en eergisteren rond half 12 in de morgen getest en 2 uur der voor nie gedronken niet geplast! wat ik trouwens wel had die dag ervoor was die dus een klein beetje positief helemaal niet zoveel en gisteren dus wel ineens positief kan dus zoo snel gaan wonen jullie ver uit elkaar? haha laat hem anders vanaaf en morgen komen! als je echt graag met zen 2 een kindje wil moet die er ook maar wat voor over hebben
ik gebruik trouwens ook zwanger en kids dipsticks die ik jou liet zien was wel van babyboom ik zal je die van gisteren morgen nog is laten zien van zwanger en kids
oja en die site die ik op heb gegeven en die babyboomshop die zien er hetzelfde uit en zijn waarschijnlijk wel van dezelfde aanbieders maar je moet maar eens kijken wat het verschilt kwa prijs! die site die ik gaf is veel goedkoper dan de babyboomshop! wel heel raar want als je er iets besteld word het allemaal wel in naam van babyboomshop verzonden maar het is maar dat je het weet!
Haha bedankt! Mijn vriend heeft nu tests van Z&K besteld .. daar zijn ze ook goedkoop! Heb je ook foto's van je testjes tot nu toe ? We wonen redelijk ver uit elkaar ja .. Dus ik mocht kiezen vandaag of morgen.. Hij was hier donderdag en van het weekend ook al heen gereden, maar toen kwamen we er ineens achter dat de testjes negatief bleven .. (eerste keer dat ik ze gebruik heh) ..
die van zwanger en kids ga ik volgende maand mee beginnen! heb nu nog Sensitest .. wat stom.. ik vraag net een foto, en toen zag ik pas dat je er al eentje hebt neergezet .. maar jouw foto zou ik wél interpreteren als positief .. is dit positief of negatief
positief is vruchtbaar negatief is nog geen vruchtbaar ei gevonden ik zou toch nog effe door testen hoor zoals ik al zei ik dacht ook positief maarja nu is die nog meer knal.... en rond de ochtend testen weet niet waneer jij allemaal test? en plas in houden 2 uur lang en nie teveel drinken js ik heb nu ook die zw kids ben er wel super tevreden over