willen jullie even meekijken?(ovutest)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Poemelke, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Dag dames,
    Ik ben sinds maandag bezig met testen, maar ik krijg er geen hoogte van, het lijkt wel alsof de eerste dag al meteen positief was, terwijl ze in het echt toch niet zo donker zijn als de controle streep!!! erg vaag, wat denken jullie is mn eisprong al geweest? hoop dat de afbeelding te zien is!

x

2. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (Belgiƫ)
    volgens mij komt die nog
    ik zou deze avond nog een testje wagen

3. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Zoals ik het kan zien, komt ie eraan. Ik zie duidelijk dat die streep donkerder is. Het is de linkse toch? Zelf gebruik ik die niet maar die van Kruidvat. En daar is links de test streep.

Als dat bij jou ook het geval is, zou ik wel gaan klussen.

Succes.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

die van kruidvat schijnen vaak en lang positief te geven, hoor daar veel slechte ervaringen over.

5. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Deze zijn van matcare, en gebruik ik al 3 maanden, altijd heel duidelijk.
    En rechts is de teststreep, links de controlestreep!
    ik ga vanavond weer testen, hoop idd dat ie eraan komt!

xxx

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik denk dat ie er nog aan zal gaan komen..
    succes

7. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    #7 mamavan3, 5 feb 2010
    Laatst bewerkt: 5 feb 2010
    ik denk dat je ei ook gaat komen

8. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Ik zit eens mee te lezen hier met de tesetn. Maar ik snap het niet zo goed:(
    We zijn nu weer een paar maandjes bezig en dus wil ik eens wat gerichter te werk gaan.
    Dit doe ik meestal met de vruchtbaarheidscalculator. Maar nu wil ik misschien ook wel een ovulatie test doen.
    Bij de vruchtbaarsheidscalculator is het zo dat je 3 dagen hebt waarin je vruchtbaar bent en dan op de derde dag het vruchtsbaar. Daarna komt de eisprong. Als je dan zo'n ovulatietest doet test je dus je eisprong. Maar wanneer moet je dan precies gemeenschap hebben?
    Misschien wil iemand het even uitleggen?

9. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Acnaib,
    De calculator is een richtpunt, zoals je op mijn afbeelding ziet begin ik pas cyclusdag 14 te testen, ik persoonlijk heb een lange cyclus (gem. 34 dagen) dus mijn eisprong is normaal iets later als de calculator 'zegt'.
    de meeste beginnen rond dag 10 te testen, je test dan in principe door totdat je je eisprong 'vind'.
    (ik persoonlijk adviseer je trouwens allesbehalve kruidvattesten te nemen, deze geven veel vals positief aan, bij matcare ben ik erg tevreden)
    als de test positief is, volgt waarschijnlijk binnen 12 tot 24 uur je eisprong, je zou dus in de testweken om de dag kunnen klussen, op deze manier zit je altijd wel goed. Als je je eisprong hebt gevonden kun je die dag nog klussen.
    ik test meestal nog 2 dagen door, om te zien of het streepje lichter word, dan zie je dat hij geweest is.
    hoop dat dit al wat meer duidelijk maakt?!

groetjes Poemel

10. acnaib

acnaib Bekend lid

19 mei 2008
    560
    1
    0
    Moeder
    Dongen
    Het begint een beetje te dagen;)
    Met klussen neem ik aan dat jullie het hebben over het aan de slag gaan, toch?
    Dus zodra je eisprong dreigt te komen moet je dus gaan klussen om de grootste kans te hebben op bevruchting?

11. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    @Acnaib,

Ja dat klopt hoor. Ik kan je idd de Kruidvat ovu testen niet aanraden.

Dit omdat ik toen ik net stopte met de pil de dag erna posi testte. Ik blij en klussen. Het ding bleef 4 dagen zeggen dat ik mijn ei zou krijgen.

Daarna 2 dagen negatief. Hier kon ik inkomen en dacht mijn ei dus gehad te hebben.

Maar nu test ik al weer 2 dagen posi...

Of heeft iemand hier een verklaring voor?

Dus ik zou persoonlijk een ander merk nemen. Ook al staat er op de verpakking dat het heel betrouwbare tests zijn. Hier op het forum lees ik alleen maar negatieve reacties eigenlijk.

Kan geen 2 eisprongen hebben toch?.. Blijf het raar vinden maar dat terzijde.

Deel Deze Pagina