iemand gehad dat de zwangerschaps test nega was en de bloedtest positief? ik moet nu bloedprikken omdat ik niet ongesteld word maar mijn testen zijn negatief
natuurlijk kan dat en meerdere keren kan voorkomen omdat bloedtest kan nog op een hele vroege stadium het zien en thuis testen zijn vaker vals of zien het nog niet. Het kan ook zijn dat je cyclus gewoon deze keer langer is en je denk dat je overtijd bent, maar eigenlijk het het niet zo: Het enige manier om het zeker weten dat je overtijd bent en niet cyclus langer is temp. kalender of ovulatie testen doen, dan weet je precies of je overtijd bent. Succes!
Eigelijk onmogelijk De meeste testen meten vanaf 25 HCG Als je zwanger bent moet je dus tenminste 25 HCG hebben om de test positief te kleuren Stel een bloedtest zegt 15 dan kan je misschien heeeeeeel pril zwanger zijn, <4 weken, maar niet bijv 4,5 week of langer Ik had bijv een HCG van 512 met 4,0 weken in m'n bloed
oh alleen maar goed.... ik wil niet zwanger worden hoor maar ze zoeken een reden waarom ik niet ongestled word al 3 maanden
Ben je pas gestopt met de pil? Dan kan het maanden duren voor je cyclus weer op gang komt en is volstrekt normaal Of heb je veel stress? Of extreem gewichtsverlies? Om die redenen kan je mentruatie ook uitblijven