heeft

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamavd, 1 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    iemand gehad dat de zwangerschaps test nega was en de bloedtest positief? ik moet nu bloedprikken omdat ik niet ongesteld word maar mijn testen zijn negatief

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Nee,ik niet, maar ik duim wel hard voor je!!

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    natuurlijk kan dat en meerdere keren kan voorkomen omdat bloedtest kan nog op een hele vroege stadium het zien en thuis testen zijn vaker vals of zien het nog niet.

Het kan ook zijn dat je cyclus gewoon deze keer langer is en je denk dat je overtijd bent, maar eigenlijk het het niet zo:
    Het enige manier om het zeker weten dat je overtijd bent en niet cyclus langer is temp. kalender of ovulatie testen doen, dan weet je precies of je overtijd bent.

Succes!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Eigelijk onmogelijk

De meeste testen meten vanaf 25 HCG
    Als je zwanger bent moet je dus tenminste 25 HCG hebben om de test positief te kleuren

Stel een bloedtest zegt 15 dan kan je misschien heeeeeeel pril zwanger zijn, <4 weken, maar niet bijv 4,5 week of langer

Ik had bijv een HCG van 512 met 4,0 weken in m'n bloed

5. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    oh alleen maar goed....:p ik wil niet zwanger worden hoor maar ze zoeken een reden waarom ik niet ongestled word al 3 maanden

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ben je pas gestopt met de pil? Dan kan het maanden duren voor je cyclus weer op gang komt en is volstrekt normaal
    Of heb je veel stress? Of extreem gewichtsverlies? Om die redenen kan je mentruatie ook uitblijven

7. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    3,5 maand geleden :)

vorige keer dat ik stopte was het meteen goed dus vandaar dat ik het nu raar vind

8. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    maar niet heel veel stress/gewichts verlies

Deel Deze Pagina