hai meiden. Ik heb net een test gedaan van predictor vroege test. nou zie ik met mijn blote oog een licht paarse streep maar als ik een foto maak issiej lang niet zo duidelijk :S ik had gister al ongi moeten worden. en heb behoorlijke koppijn grr wat ik met me dochter met de 1e zwangerschap ook had aan het begin. kan iemand mij vertellen of jullie ook iets zien? of ben ik nou zo wanhopig :S liefs
Het licht van de flits schijnt er ook op op het onderste stukje maak ff een nieuwe andere foto of zet em, anders ff op topic van vage testen...of testen.
Ik zie ook wat maar helaas een predictor En daar word heel vaak vals positief mee getest Ik zou dus eerst een andere test gebruiken voor je ergens vanuit gaat.
Ik lees hier vaker dat predictor vals posi geeft. Dus mijn advies nog een x testen met kv 2v 5 of clear blue... succes en ik hoop op een posi test!!!
Sorry, Zulke lichte streepjes op een predictor vertrouw ik niet! Ik zou eens testen met een ander merk. Pas als het andere merk ook positief aangeeft kan je er vanuit gaan dat je zwanger bent! Deze zou ik voorlopig nog zien als vals positief (gezien de gelezen-ervaringen en mijn eigen ervaring)
Hier is je test in negatief Ik zie wel iets maar niet echt duidelijk zal over 2 daagjes weer opnieuw testen Heel veel succes !!
Heb hier verhalen gelezen over predictor vroege testen over mannen die posi testen en testen die posi uitslaan van water dus ik zou even een andere test gaan halen. kv2v5 of clearbleu bijv. Liefs mij