ff een vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door staffies, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    ik ben gisteren (maandag) voor het eerst met een ovulatietest begonnen en daar was een licht streepje te zien ..vandaag (dinsdag) zijn de streepjes allebei even donker ...en nu hebben wij zondag en maandag geklust en is het dan wel goed dat wij vandaag ook weer gaan klussen want ik hoor altijd dat je het beste om de dag kan klussen...want de ovulatietest geeft eigenlijk aan dat het eraan komt zeg maar :D...ik weet het echt ff niet meer :)

2. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Gewoon klussen wanneer jullie willen! Het maakt echt niet uit of het om de dag is, of elke dag!

Succes!

3. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    dank jewel voor je reactie ;)

dan gaan we vanavond maar weer lekker aan de bak haha :D

4. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon lekker klussen. Veel plezier!

5. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    nu baal ik ontzettend :( mijn vriend kwam gisteren thuis en hij was hartstikke ziek en echt niet lekker en heeft de hele avond op bed gelegen dus hij had er echt totaal geen zin in ...dus nu hebben we gisteren niet geklust en nu ben ik bang dat het weer niks is geworden :( maar ik heb net weer ff een ovutest gedaan en de streepjes zijn nog wel allebei even donker :( iemand een idee...

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Gewoon vanavond proberen :):)

Ovutesten kunnen 2 of 3 dagen positief blijven, dat heeft te maken met de hormoonpiek die voor/rond je eisprong in je urine zit.
    Ik denk dat je eisprong vandaag of morgen komt!

Succes vanavond!!!

7. staffies

staffies Bekend lid

21 sep 2009
    551
    0
    0
    emmen
    heel erg bedankt voor je antwoord :)

ik hoop dan dat meneer vanavond wel wat meer zin heeft want ik kan nu niet meer wachten eigenlijk :D

8. stral

stral Actief lid

6 jul 2009
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ovu test laat posi resultat zien 24-32 voor eisprong.dus het is niet erg dat het niet gelukt,tijd zat.misschien zelfs beter.En eitje leeft nog 24 uur ook.Succes meid!!!!!!!!!!!!1

Deel Deze Pagina