bloedverlies voor eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WanneBeMommy, 3 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WanneBeMommy

WanneBeMommy Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Ben gisteren bij de gynaecoloog geweest, en die kon nog geen eitje zien groeien, dus mn eisprong heb ik sowieso nog niet gehad.

Maar nu had ik net met afvegen opeens een klein beetje rood bloedverlies. Iemand een idee wat dat kan zijn, zat niks in mn slipje, alleen met afvegen.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Misschien door het onderzoeken van je gyn?

3. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Zou dat kunnen? Van alleen maar een inwendige echo?

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat kan.........

5. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Oké, wat raar. Heb het nooit eerder gehad. Dankjewel voor je reactie iig.

Hoe is het nu verder met jou dan? Is je hcg al genoeg gedaalt?

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nog iets gestegen zelfs....volgende week weet hetzelfde liedje helaas...

Ja het kan door de echo komen .... Je bent gewoon wat gevoelig daarbinnen schijnbaar ;)

7. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    En je kan niet opnieuw zwanger zijn? Wat zegt je gyn? En wat zijn nu de stappen verder?

Als het van die inwendige echo komt is het in ieder geval niks raars ;). Wel gek dat dit de eerste keer is na zoveel echo's.

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja misschien is het iets anders hè.....maar het kan gewoon hoor dat het van de echo is.

Ja afwachten....nieuwe zwschap kan niet em dan is het hcg ook niet goed....dat stijgt maar een beetje......
    De gyn had wel goede hoop dat het nu zou afnemen....dus dan hopen we dat maar!

9. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Wanneer moet je weer voor controle? Hoop voor je dat je snel weer verder kunt, lijkt me moeilijk zo.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Volgende week woensdag.....
    Ja is ook moeilijk......vooral als je zelf niet weet wat er aan de hand is,...maar komt goed....jij ook succes!

Hoe gaat het nu met jou verder?

11. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    Dus nog een klein weekje wachten. Hopelijk is het dan allemaal goed. Dan heb je niet het gevoel dat je stilstaat.

Ja, gaat wel goed opzich. Vandaag weer een echo gehad, grootste follikel was 8/9 mm. En vandaag is dag 12. Terwijl ik vorige keer op dag 10 mn eisprong al had volgens de gyn. Dus is wel een beetje irritant, moeten weer wachten. Dinsdag weer terugkomen.
    Hopelijk is er dan wel iets meer gegroeit. Want mijn baarmoederslijmvlies zou nu al bijna genoeg zijn voor een eisprong, alleen nu de follikels nog.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja balen hè als het zo moet gaan.....nou ik hoop voor je dat het goed groeit!

13. WanneBeMommy

25 nov 2012
    1.211
    7
    38
    We zullen het zien dinsdag. Voor nu blijf ik mn eierstokken maar even goed toespreken dat ze aan het werk moeten ;)

Deel Deze Pagina