Ik overweeg vanwege een onregelmatige cyclus deze ronde ovu-testen te gaan proberen. Nu was ik benieuwd of jullie tips hebben. Welke kan ik het beste kopen, en welke absoluut niet? Alvast bedankt.
hoi, hoi goede ervaring met sensitest 1e x meteen raak. mijn cyclus varrieerde tussen 22 en 48 dagen heel erg onregelmatig.
Ik heb ZEER goede ervaringen met de kruidvat eigen merk ovu testen Enne sttttt niet verder vertellen hé hihi
Ovulatietesten van babyboomshop.nl. Heb ze deze ronde voor het eerst gebruikt en zijn erg goed bevallen. Duidelijk en supergoedkoop!
Bedankt voor de tips! Twijfel nog heel erg of ik het zal doen of nog 1 ronde zal afwachten.....Als het deze ronde niet raak is en ik heb weer een cyclus van 31 dagen dan weet ik wel waar ik aan toe ben.....aan de andere kant......zou het wel heeeeel lekker zijn als het raak zou zijn.... Ik ga in ieder geval eens op die babyboom site kijken! Hoeveel is handig om te bestellen eigenlijk? Ik weet mijn cyclus dus nog niet precies, 1e ronde was 43 dagen, 2e 31 dagen. Op welke dag zouden jullie dan beginnen met testen?