Positieve ovutest maar volgens mij geen vruchtbaar slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamalyn, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Ik heb vanmorgen positief getest met de ovulatietest :D
    Ik heb daarna, na het douchen en vanmiddag wat slijm van m'n baarmoedermond genomen maar dat ziet er zeker niet vruchtbaar uit :(
    Voorgaande dagen was het heeel waterig en doorzichtig/wit en nu is het ietje dikker, iets slijmeriger en doorzichtig wit maar absoluut geen " rauw eiwit", kan er ook geen draden van trekken.
    Wordt het wat met dit slijm of is het een verloren zaak:(

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Gewoon ff een aantal dagen klussen. Niets aan het handje.

Trouwens, ik had helemaal geen slijm.......niets noppes nada. En wel mooi zwanger!

3. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Aha, thanks!
    Nu ik zo op mijn lichaam zit te letten denk ik gelijk van alles en dan vooral dat het ergens niet goed zit omdat ik in augustus '08 een mk gekregen heb.
    Maar het gaat gezellig worden de komende avonden;)

Jij nog gefeliciteerd!

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Dank je!

idd lekker aanklussen meid! Komt vast goed!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Sommige (zoals ik) hebben al 4 á 5 dagen voor hun eisprong vruchtbaar slijm. Als ik positief test met een ovulatietest heb ik ook geen vruchtbaar slijm meer. Wie weet heb je het al gehad of laat jouw lijf het minder duidelijk zien. Het duurde bij mij ook even voordat ik het herkende. Maak het inderdaad maar erg gezellig en probeer je niet te ongerust te maken. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en blijven natuurlijk :D

6. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Hoi!

Ik had voor mijn positieve ovutest ook geen vruchtbaar slijm, wel enkele dagen ervoor wat gezien. Het maakt niet veel uit hoor, in je vagina zit heus genoeg vocht om de zaadjes op te vangen :D

7. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Dank jullie wel!Heb weer goede moed:)
    Pioen, wij lopen bijna gelijk op zie ik, laat je het weten als het raak is?

Alle andere dames die ook aan het proberen zijn, GOOD LUCK en veel vruchtbaarheid gewenst!

Deel Deze Pagina