Vroeg me af als je veel drinkt, en je ovutesten doet, het resultaat dan ook minder 'sterk' is??? Drink de laatste tijd erg veel, heb nl eindelijk een thermoskan aangeschaft, en had daarvoor nooit zin om de waterkoker weer aan te zetten voor thee Dit even tussendoor. Dus mijn urine is ook erg licht.. Maar als je urine dus niet zo sterk is, zou dat dat weerslag hebben op het resultaat??
Ik heb vanmorgen veel thee gedronken. Rond 1u een ovu test gedaan. Was binnen 1 minuut al een dikke streep zichtbaar. Misschien verschilt het per test.. Succes
@melanie, dus wat er dan gezegd word om 12 uur testen want dan is je piek het hoogst, is dan ook niet helemaal waar? Aangezien je vanaf dat je wakker word niet niks gaat drinken..
Ik teste in de avond omdat ik smorgens's het meeste dronk. Dronk dan gewoon vanaf 4 à 5 uur niks meer en teste dan rond 7uurr half8 Mijn ovutest was toen ook gewoon duidelijk positief! Als je werkt bv kun je ook niet gaan testen en moet het wel in de avond.
ik gebruik ze van 123ovulatietest. Die van vanochtend 8 uur was duidelijk een lijntje, en toen veel gedronken, en was het lijntje weg.. Ga nu gewoon om 8 uur testen en indien nodig sávonds laat weer, en dan ervoor weinig drinken...