Help.......digitale cb test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door naad24, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand me gerust kan stellen.... ik heb donderdag een digitale cb test gedaan en daar stond op dat ik zwanger ben 1-2 weken, nou heb ik vandaag weer zo'n test gedaan en er staat nog steeds 1-2 weken. Volgens m'n berekening ben ik nou 4 weken en 6 dagen maar dat klopt niet met de test, volgens de test moet ik dan 3-4 weken zwanger zijn nou. Iemand hier ervaring mee?

liefs

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    het is een blijft een indicatie he..
    dus vandaag kan het 1-2 zijn en morgen 3-4.
    ik snap dat je heel erg schrikt omdat je verwacht dat er wat anders zou staan maar ik zou me niet druk maken en proberen toch een klein beetje te genieten hoe moeilijk dat in het begin ook is.

trouwens gefeliciteerd met je zwangerschap :D!

3. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Wat Marijee idd al zegt, het is een indicatie. Ik zou me er niet te druk om maken, positief is positief!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    als er 1-2 weken staat betekent dat je 3 of 4 weken zwanger bent dus het klopt goed hoor!!!!!
    hij zegt vanaf de bevruchting en niet vanaf je ongi...

proficiat meid!!!!

5. Aura

Aura Niet meer actief

ik schrok ook hoor! maar moet echt even goed de bijsluiter lezen....dan zie je dat het gewoon klopt!!
    Geniet er maar van meid....

6. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ja ik moet me ook niet zo druk maken........ maar ja ik zag 1-2 en had nu verwacht 2-3. Maar ik ben blij met jullie reacties:).

Jeetje ik wist niet dat ik zo onzeker kon zijn.......ik voel verder ook bijna niks, ja last van m'n borsten maar dat is de ene x ook meer dan de andere x.

Thank dames

Deel Deze Pagina