Positieve ovutest voor nod of later een eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Aylin16, Feb 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pioen

Pioen Fanatiek lid

Jun 11, 2008
    1,903
    0
    0
    Gefeliciteerd! :D

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Zie je wel! Gefeliciteerd meid! :D
    Hopelijk gaat nu alles goed!

3. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    hey dames ik heb even een vraag, ik had zondag mijn ei en heb net een ovu test gedaan, er is nog wel een streepje te zien (ongeveer zoals op CD 8 in mijn album.. hoe zit het met ovu testen van sensitest? horen die na je ei wit te zijn of is er altijd een streepje te zien? Heb mijn NOD over 9 dagen, kan de test dan nog positiever worden of kan ik ervan uitgaan dat ik niet zwanger ben? Wie o wie kan mij helpen?

4. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Hey Muppet,

Ik heb altijd nog een streepje op m'n ovutest. Na m'n ei werd het dan wel minder, maar nog steeds zichtbaar.
    Op dit moment kun je nog nergens vanuit gaan. De test kan altijd nog positiever worden. Gewoon nog even geduld hebben....

5. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

hoi meid,

ik heb ook de sensitestjes en als ik nu test zijn ze bijna wit ( een heeeeel licht 2e streepje, net als bij jou rond CD 8)

als je zwanger bent en de ovutesten zouden reageren op HCG dan kan dit volgens mij ook pas vlak voor je nod

6. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    ok thanks :) is pas mijn eerste maand met die testen dus wist niet zo goed wat te moeten zien. Las net dat je 4 dagen voor NOD met ovu testen redelijk positief kunt testen..

Ik wacht af!

Share This Page