Positieve Ovutest wanneer klussen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sjorske, Oct 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjorske

Sjorske Nieuw lid

Oct 13, 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Even een simpel vraagje. Gisterenavond (18:30) had ik een (denk ik)positieve ovutest van sensitest (eerste keer dat ik test dus wet niet of hij nog donkerder wordt). Aangezien we eergisteravond geklusd hadden hebben we gisteravond niet geklusd. Ik had meedere malen gelezen dat elke dag klussen niet meer kans geeft op een zwangerschap en daarom dacht ik dat het ook voldoende zou zijn als we vanavond weer klussen (om de dag). Weet iemand hier een antwoord op?

2. droombeebje

droombeebje Bekend lid

Jun 7, 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, gewoon vanavond weer lekker klussen. Het is belangrijk om te kijken of de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep. Als dat het geval is, is de test pas positief. Veel plezier.

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    iid als hij donkerder is of net zo donker als de testlijn....klussen....enne, om de dag is voldoende als het zaad van je man/vriend goed is

4. Sjorske

Sjorske Nieuw lid

Oct 13, 2009
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Het zaad van mijn man is wel goed denk ik. Was bij mijn dochter in ronde 1 zwanger en voor de tweede in de tweede maand alleen is dit vorige maand helaas een MK geworden. Nu voor het eerst met OVU testen in de weer. Afgelopen dagen geen lijn te zien en gisteren ineens wel, bijna even donker als tstlijn. Vandaag nog maar eens testen en natuurlijk zowieso klussen haha.

Jullie ook veel succes!!

Share This Page