Hoi Meiden, Ik had een vraagje. Wie heeft er wel eens een week voor de NOD een positieve ovutest gehad en was hierna zwanger? Ben benieuwd naar de antwoorden. Liefs MissNanda
Je hoort het wel meer maar of het echt betrouwbaar is durf ik niet te zeggen. Maar ik zie ook dat het je 1e ronde is. Ben je dan ook net gestopt met de pil? Veel meiden hebben dat hun cyclus nog niet gelijk 28 dagen is. Voor het zelfde duurt jou cyclus langer en heb je nu je eisprong....En dat die daarom positief is.
Hey Jada, Ik ben 4 november gestopt met de pil dus bijna 2 maand er van af. Heb de laatste pil niet erg lang geslikt omdat ik gigantische buikpijn ervan kreeg. Heb hem in totaal maar een half jaartje geslikt. Toen ik gestopt was heb ik eerst de spottingsbloeding gehad en toen na 32 dagen de "echte" menstruatie. Heb op de tweede kerstdag mijn eisprong gevoeld, niet zo happy s`avonds haha.
Ik heb dat wel gehad, bij mijn eerste dochter. Ik teste eerst met een ovutest en die sloeg meteen positief uit en daarna bleek ik wel zwanger te zijn. Dat komt dan door de HCG. Maar goed het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn. Wacht tot na je nod, want soms testen mensen al eerder en is dan positief en worden dan toch ongi. Dan is het vruchtje niet goed of zoiets. Als je echt na je nod test dan ben je gewoon minder snel teleurgesteld. Wij zijn 11 maanden met ons 1e dochter bezig geweest en zouden in verband met mijn lijf de medische molen ingaan. Dus tja kijk het gewoon aan. Maar zoals ik net zei, het kan wel. Maar misschien heb je nu ook gewoon pas je ei idd hahaha succes!!