Helaas, toch weer een nieuwe ronde

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dancer4fun, 3 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    Had zo gehoop dat er in het nieuwe jaar een wonder zou gebeuren. Maar helaas gisteren ongi geworden.
    Gelukkig hebben we as donderdag een afspraak bij de gyn in vruchtbaarheidskliniek in Rotterdam. Ben erg benieuwd wat ons allemaal te wachten staan. Hopelijk gaat het balletje snel rollen en wordt 2010 voor ons Het jaar........

heeft iemand een idee wat er allemaal staat te gebeuren bij zo'n eerste afspraak. We weten al dat zaad van manlief niet goed is. Ze zwemmen namelijk niet. Hopelijk werkt bij mij wel alles naar behoren (ben toch al 37)....

2. nicole86

nicole86 Lid

11 feb 2009
    22
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb mijn afspraak staan op 12 jan. maar hoop ook zo dat ik aankomende week niet ongesteld ga worden, toch voel ik het al een beetje aankomen dus reken er maar niet op.
    Maar volgens mij gaan ze eerst wat vragen stellen en alvast bij mij kijken of ze met een echo een en ander kunnen zien.

Succes in ieder geval,

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Jammer dat je ongi bent geworden:(

Mijn vriend en ik zijn in mei 2009 voor het eerst naar de gyn geweest. 1e consult werden er wat vragen gesteld over je cyclus, doorgemaakte ziekten en of je rookt, drinkt, enz. Daarna bekeek hij mijn temp-lijsten en werd er een afspraak gemaakt voor een samenlevingstest. Deze had ik in juni 2009 en daarna in augustus 2009 een HSG. Bij ons zijn de onderzoeken dus vrij vlot gedaan. Geen oorzaken gevonden voor het niet zwanger worden dus moesten we het nog 6 maanden zelf proberen. Die 6 maanden zitten er alweer bijna op dus in maart 2010 gaan we weer terug om hopelijk te beginnen aan IUI. Ik ben er wel aan toe om wat hulp te krijgen;).

Veel succes bij de gynaecoloog:)

4. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    dat hopen dat de ongi niet komt ken ik heel goed. ik hoop het voor je. Maar wel goed dat je al een afspraak hebt de 12de. Spannend hé!
    Ik hoop dat ze bij mij ook gelijk een echo gaan maken. Hopelijk is dan met mij wel alles goed. Verder zal mijn vriend weer een zaadonderzoek krijgen denk ik

Deel Deze Pagina