ik vroeg me af welke is volgens jullie de beste zwangerschaps test? welke reageert al heel snel en welke reageert heel slecht! kortom jullie mening?! (ik ga trouwens morgen zelf naar HA voor de test omdat mijn twee testen (KV) zo vaag waren..zo krijg ik tenminste de meeste duidelijkheid)
zeker! en als het wat meer mag kosten de ClearBlue digital... (kun je 4 dgn voor de NOD al mee testen.. zeggen ze.. ) succes!
Kruidvat 2 voor 5 euro en de clear blue digitaal. Heb met de digitale 4 dagen voor nod positief getest en het resultaat is alweer 7.5 maanden oud
ik zou gaan voor de clear blue digitaal met zwangerschapsduurindicator (deze heeft minder hcg nodig dan de gewone digitale) Lekker duidelijk, zegt gewoon zwanger of niet-zwanger. Niks geen getuur naar vage lijntjes oid
Kruidvat 2 voor 5! Heeeel vaak gedaan en nog nooit een indrooglijn of wat dan ook. Altijd spier wit gebleven tot de laaste die ik had gedaan en die was mooi roze/paars!!
ik had voorheen de gewone van kruidvat...stond een streepje op maar heb sinds vandaag toch last van licht bloedverlies! precies 7 dagen overtijd geweest! helaas! dus die haal ik ook niet meer! CB vind ik ook wel goed... die 2 voor 5 euro die wou ik niet halen want ik dacht nou de prijs zal vast wel wat zeggen over de kwaliteit maar als ik dit zo lees is t tegendeel waar dus!
kruidvat 2 voor 5 zijn echt super goede testen. vind zelf de kruidvat testen met een plusje ook wel fijn, enige nadeel is dat er vaak een pennestreep op komt.
Clearblue Plus , dus niet de digitale !!!! Ideaal ding en bij mij vele malen betrouwbaarder en gevoeliger dan de kv 2 voor 5 euro!
Ik heb zelf 9 Matcare testen voor 10 euro besteld op hun website en testte een dag voor NOD positief. Toen had ik er nog 8 over, haha. Dus toen nog 3 testen gedaan om het echt echt echt zeker te weten. Ik vind ze erg duidelijk. En goedkoop voor alle testverslaafden, zoals ik.
Ik vond de clearblue digitaal ideaal. Er komt duidelijk op te staan zwanger of niet zwanger! Geen gedoe met streepjes...