Positieve ovutest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lobi, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    die buikpijn heb ik ook gehad, vlak na de dag waarop ik die positieve ovutest had.
    Daar heb ik een week last van gehad en daarna niet meer.
    Bij mijn vorige cyclussen heb ik daar heel erg veel last van gehad, vaak 2 weken lang voordat ik ongie werd, en nu nog niet zo veel maar misschien komt het nog.

SUC6 bij de HA Selma!!

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

@ hope and faith, kom d'r bij!!

@ selma,
    Spannend, ik ben benieuwd wat je ha zegt! Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook vanaf eisprong buikpijn/kramp. Heeft toen tot 5.3 wkn geduurd (helaas mk). Volgens ha en vk 'hoort het erbij'. Nu voel ik niks en ga je -en het antwoord van je ha- goed volgen..;)

3. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi allemaal,

net terug vd huisarts en Heb een blaasontsteking, dus nu veeel drinken en goed uitplasen. Schijnt vaker voor te komen bij zwangerschap...Die pijn aan de zijkant van mijn buik kan bandenpijn zijn.

Liefs,

Selma

4. leonieke

Blaasontsteking = niet leuk. Maar je ha gaat voorzzichtig van een zwangerschap uit? Spannend meis!

en nu? Geen antibiotica en hopen dathet vanzelf overgaat??
    sterkte!
    xleo

5. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Hai,

ja huisarts gaat idd voorzichtig van een zwangerschap uit, ikkke dus ook;) Na overleg geen AB en veel drinken, overmorgen weer ff checken. Ik hou jullie op de hoogte.
    En Leonieke, hoe voel jij je?

Lieve groet!

6. Ik hoop dat je huisarts gelijk heeft!!!:)

7. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Ik hoop 't ook;)Nog even geduld hebben....

8. leonieke

@ selma, Ik hoop het voor je!

Ik voel me prima. Ben op een of ander manier ook heel positief, kan het niet verklaren, maar hoop volgende weekend stiekum op en postieve test..Fijne dag iedereen!

9. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    ik hoop het voor je selma!!
    Nog een weekje en dan testen?
    Hier ook nog een weekje, ik ga de 1e testen en hopen dat mijn pendel (April 2010 zwanger van een meisje) klopt..

10. naamloos85

naamloos85 Nieuw lid

26 mrt 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Even een vraagje aan jullie!

Wij willen heel graag nog een kindje heb nu een zoontje van 2 en we willen er graag nog een kindje bij.
    Nu is het zo dat 13 maart de 1e dag van mijn laatste menstruatie was en ik heb een cyclus van 28 dagen dus dat zou betekenen dat ik morgen een eisprong zou hebben. Maar nu heb ik van die ovulatietesten van sensitest en van de kruidvat maar de kruidvat test gaf vanmorgen een heel duidelijke postieve uitslag en bij de sensitest helemaal negatief en vanmiddag weer 1 van de kruidvat geprobeert en toen kwam er een minder dik streepje.
    Wat moet ik nu????
    Wat zouden jullie doen??
    Wij hebben voor de zekerheid gisteravond gemeenschap gehad is dat zoiezo te vroeg???

Ons 1e kindje was niet gepland die was er gewoon dus toen hebben we niet hoeven plannen zeg maar dus vandaar mijn vragen.

Groetjes

11. leonieke

Volgens mij heb je helemaal goed 'geklust' hoor. Die ovu test geeft je lh piek aan, en op die piek springt je ei binnen 24-48 uur. Vandaag dus. Voor de zekerheid (en voor de leuk) zou ik dan vandaag nog een keer seks hebben.
    Succex, hihi..

xleo

12. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    hallo allemaal,

hoe is het hier? Allemaal al aan het testen of toch nog even wachten? Ik wacht in ieder geval tot volgende week...

Succes he!

Groetjes!

13. leonieke

Hoi Selma, ik zag je naam bij het toppic ik denk : die heeft nieuws..! haha.. knap dat je het volhoudt om pas op NOD te testen!

Hier pas en einde van de week tester..
    Fijn weekend.

14. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Ha Leonieke,

Haha! ja, ik kijk ook regelmatig of er al nieuwtjes zijn.
    zat net in bad en heb me toch aderen over mijn borsten lopen!

Jij ook fijn weekend, wannneer ga jij testen?

Liefs

15. Hee meiden, wat spannend allemaal hier! Ik heb de hoop deze maand een beetje verloren, lig met 40 graden koorts in bed. Gelukkig is ie nu wel gezakt, na 2 paracetamolletjes, maar kan me niet voorstellen dat dit erg goed is voor een hele vroege zwangerschap!:(

16. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Nee hier ook "nog" niet aan het testen.
    Voel me behoorlijk kl*te nu.
    De hoop dat het deze maand eindelijk zover mag zijn is gezakt van 70% naar 10%.
    Gisterenochtend een veeg + een paar druppels bloed gehad.
    verder gisteren de hele dag geen enkele druppel gezien.
    Tot net..
    Nu meer bloed. maar nog niet echt behoorlijk veel.
    Voel me nu echt ontzettend leeg :'(
    Mijn man zegt dat het nog steeds een innestelingsbloeding kan zijn. en zegt doe anders een test.. maar ik durf het niet eens.. :'(

17. hee meid wat ontzettend balen meid! Of spannend, als je man gelijk heeft... Hoe lang ben je nu bezig? Volgens mij al een hele tijd he, maar kan het niet goed zien aan je onderschrift

18. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    vanaf september 2007. 2,5 jaar ongeveer dus.
    ik hoop dat mijn man gelijk heeft maar ben heel bang van niet.

19. jee meid, dat is wel echt (veel te) lang:( Ik hoop ook echt dat je man gelijk heeft... Kan me voorstellen dat je bang en angstig bent om te testen... Ga je het afwachten of toch testen? Of weet je het nog niet?

20. HopeandFaith82

19 nov 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    heb het net toch maar gedaan.. maar negatief.. wat ik helaas al verwachte..
    alleen het rare is.. 10 dagen geleden had ik een knalpositieve ovulatiettest..
    normaal wordt je 14 dagen na je eisprong toch pas ongie..? of kan het ook eerder?
    Ik heb helemaal geen regelmatige cyclus dus ik weet niet wanneer mijn NOD moet zijn..

Deel Deze Pagina