Positieve ovutest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lobi, Mar 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. He wat balen... Kan me voorstellen dat je toch maar een testje hebt gedaan, maar als je zo vroeg test moet je lijkt me toch echt met ochtendurine doen. Ik word meestal 10 tot 15 dagen na mn eisprong ongesteld...

Dus het kan nog alle kanten op. Ik hoop dat je heel snel positief mag testen!!!

2. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Ik hoop het ook.
    ik had op dag 23 de positieve ovutest en nu is het dag 33.
    ik zal vandaag wel ff aankijken, en dan als er niet meer bloed komt morgenvroeg wel weer testen.

3. Nou spannend meid! Hou me / ons op de hoogte!!

4. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    zal ik doen! :D en thnx voor de iets opbeurende woorden..

5. Graag gedaan hoor en hopelijk mag je hier heel snel goed nieuws komen brengen! Het is jullie gegund!

6. selma

selma Bekend lid

Nov 21, 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hey meid, wat een ellende toch. Zeer spannend, maar alle hoop is nog zeker niet verloren. Volg je gevoel, al is dat zooo moeilijk tijdens het zwanger proberen te raken.

Ik hoop echt voor je dat je nog positief mag testen over 4 dagen en dat je bloeding stopt. Hou je ons op de hoogte?

Lieve groet,

Selma

7. leonieke

leonieke Niet meer actief

@ hopeandfaith, ik hoop dat je later deze week postitef test. Als het een innestelingsbloeding is (wat natuurlijk heel goed kan 10 dgn na en postieve ovutest) is het misschien nog te vroeg voor en postieve zw.test? Sterkte meis!

@Marjolein, zou het veel kwaad kunnen koorts? Volgens mij heb ik eens gelezen dat je lichaam eerst zorgt voor een eventueel kindje en dan pas voor jou.. Ik nu ook ziek in bedje (gelukkig geen 40 graden)
    Beterschap!

@Selma, haha, gelukkig ben ik niet de enige nieuwsgier! Ik test op zijn vroegst woensdag maar liever pas as vrijdag..
    xleo

8. Leonieke, ik zie dat wij precies gelijk lopen! Ik was ook van plan om op zn vroegst woensdag te testen...
    En ik heb wel gehoord dat koorts niet goed is:( Vooral in de eerste drie maanden kan het geloof ik een miskraam veroorzaken (en later id zwangerschap weeen). Nouja, we wachten maar af, hier is de koorts gelukkig wel iets gezakt! Hoe gaat het nu met jou? Voel je je al wat beter? Voor jou ook beterschap!

9. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Thnx selma en leonieke!

De bloeding is nog niet gestopt.. het bloed heel langzaam gewoon door.
    Heb heel af en toe ook steekjes van buikpijn..
    denk echt dat de ronde voorbij is.. :( maar we zullen wel zien...

10. Ik heb eigenlijk geen idee hoe lang een innestelingsbloeding duurt? Maar ik hoop toch dat deze bloeding daarop wijst, maar ik kan me voorstellen dat je er niet meer zo in gelooft.

Mag ik vragen, als je al zo lang bezig bent, krijg je ook begeleiding vanuit het ziekenhuis?

11. leonieke

@ Marjolein, idd lopen we precies gelijk! Als ik het red test ik pas vrijdag.. maar vorige kr was ik 4 dgn voor NOD al positief dus..
    Hopen dat het koortsverhaal niet klopt. Heb keelpijn / hoofdpijn en veel snot maar wil er niets voor nemen (behalve paracetamol wat gewoon mag en de koorts drukt) voor het geval dat ik wel zwanger ben!

@ Hopeandfaith, innestelingsbloeding duurt 1-2 dgn... ik blijf erbij dat het kan!

xleo

12. Ik heb ook bij alle zwangerschappen 4 dagen voor NOD positief getest, dus ik weet ook niet of ik het zo lang volhou hoor;) En inderdaad, paracetamol nemen kan geen kwaad, doe ik ook en gelukkig verlicht dat meestal wel!

13. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    oke thnx leonieke..

14. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    Nou de ronde is hier nu echt tot een einde.
    Ben nu echt ongie geworden, en behoorlijk ook, maar jah dat ben ik wel gewent.
    De buikpijn begint ook weer erger te worden, dus we gaan weer een paar fijne dagen tegemoet..:( NOT.
    Ik ga nu wel door met ovu testen.. (bestel ze binnenkort bij Mat Care)
    Welk merk gebruiken jullie?? ik had die van de kruitvat maar ik las er allemaal slechte verhalen over.

15. leonieke

@ Hopeandfaith, Verdorie! Balen meis..

Enige positieve is dat je nu direct een hele cyclus kan bijhouden.. Ik gebruik die van Clear Blue digital; niet goedkoop, maar geen twijfel mogelijk.. geen gestaar naar een streepje dat wel of niet dikker wordt, maar gewoon een smiley of geen smiley.
    Vanaf de eerste menstruatie loze dag tot aan dag dat ik geen smiley meer test. Dan weet ik precies wanneer LH piek is geweest..
    Op e-condooms (geloof ik) zijn ze niet zo heel duur..
    Sterkte meis!
    xleo

16. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    heb ff gekeken en daar zijn ze idd niet duur!
    maar ik kan nergens vinden wat er aan verzendkosten bij komt?

17. leonieke

Uuhmm, dat weet ik ook niet meer. Maar het weegt haast niks dus het kan nooit veel zijn.. ik gok 1.80 (???)
    Iig minder dan bij de drogist!
    Ohja, en ik zou in een beker plassen en dan testen. Volgens mij kan ik heus goed mikken..;) maar heb al 2 x een fout melding gekregen toen ik de 'eroverheen plassen' techniek wilde uitvoeren. En d'as echt zonde van de euro's..
    x

18. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    whahahahaahahahaha.... oke thnx voor de tip.

We moeten alleen helaas ff wachten tot we ze kunnen bestellen.. maar komt wel goed.

Edit : leuk dat je me hebt toegevoegd als vriend!!

19. leonieke

Gelukkig kun je er nog om lachen..

Hou je goed. Fijne avond!
    x

20. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    :) jah de hele tijd lopen huilen is ook niet gezond.. gister wel veel gedaan, maar vind nu dat ik genoeg gejankt heb..
    We gaan weer verder..

Share This Page