Positieve ovutest?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lobi, Mar 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. victortje

victortje Lid

Feb 13, 2008
    77
    0
    0
    hallo,

hier de tweede maand met ovutesten bezig!

Vrijdagavond een positieve test (smorgens geklust)
    zaterdagmiddag nog steeds positieve test
    en zaterdagavond ook: zaterdagavond geklust
    vandaag werden de streepjes weer vager maar deze namiddag toch nog geklust (amai twerd lastig voor mijn manneke)

Ik vroeg me af, hoelang moet ik nog doorgaan? morgen nog eens of is mijn eisprong nu al voorbij, of zouden jullie het morgenavond of ochtend nogmaals doen (ocharme mijn ventje)

groeten

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Arme Victortje-man hihi..

Als je het zeker wilt weten kun je morgen nog een keer seksen, maar ervan uitgaande dat zaad in ieder geval 24 uur leeft hebben jullie je best gedaan!
    Wat een meegaande man heb jij! Ik krijg de mijne echt niet zo ver. "Het moet wel spontaan blijven" aldus de Leonieke-man

Het wachten op NOD is begonnen...
    xleo

3. victortje

victortje Lid

Feb 13, 2008
    77
    0
    0

ja mijn ventje heeft soms ook moeite met presteren onder druk, maar hij doet het tot nu toe toch goed. Zal al mijn trukken morgenavond nogmaals uit de kast halen en we zien wel of hij wil...

inderdaad nu gaan we weer op da wachtbank, dat duurt toch ook zo lang né, als je daarop zit!

groetjes en veel succes

4. HopeandFaith82

HopeandFaith82 Bekend lid

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    @ victortje : ik ben het met leonieke eens. volgens mij hebben jullie het goed gedaan zo hoor!

@leonieke : ik heb tegen de tijd dat mijn eisprong komt altijd ontzettend veel zin om te klussen :) Mijn mannetje vind het volgens mij alleen maar opwindend het te merken aan me.. na de eisprong is de zin namelijk compleet gezakt naar 0,00 whahhaa

Hebben jullie dat ook?

5. He wat ontzettend balen zeg:( Hopelijk mag het aankomende ronde dan eindelijk raak zijn voor jullie! Ik gebruik de testen van sensitest, ben er wel tevreden over!

6. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    ik zit nog te twijfelen tussen 3 soorten.
    Matcare,
    Clearblue (via e-condooms.nl zijn ze vrij goedkoop!!) Of
    Sensiteit

Maar moet eerst ff wachten tot het geld binnen is ;)

7. Van de matcare ken ik niet. Wel de zwangerschapstesten en daar was ik altijd heel tevreden over. Volgende keer ga ik (als het nog nodig is;)) wondfo halen. Goede verhalen over gehoord en niet duur.
    Wat je ook kan doen is met goedkope testen en als je dan denkt dat je je ei hebt, dus als de streep dik is, er voor de zekerheid met dezelfde urine een dure test (clearblue) doen. Dan ben je tenminste een stuk goedkoper uit en heb je wel zekerheid. Ik heb het zelf nog nooit zo gedaan hoor, mijn testen zijn gelukkig wel duidelijk, maar heb wel gehoord dat anderen het wel eens doen zo!

8. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    wondfo ken ik niet.
    dat is nog wel een idee jah!! thnx!!

9. Graag gedaan hoor! En tja, via zp kom je nog wel eens op ideetjes
    ;):D

10. leonieke

Gefeliciteerd, maar hoe kun je nu al 'zo lang' zwanger zijn, met je ei de 18e?? (sprak Leo jaloers...)

x

11. leonieke

Oh..ja.. door een lange cyclus natuurlijk..sorry -blond-

12. HopeandFaith82

Nov 19, 2009
    726
    0
    16
    Noorden
    whahahahah :D

13. leonieke

Selma.. Gefeliciteerd!!!!!
    Ik zag je banner!

Danjay en Daatje, hoe is het met jullie?

xleo

Share This Page