Positieve ovutesten toch geen eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wieffie, 26 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hebben jullie wel eens positieve ovutesten gehad terwijl er geen eisprong volgde?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb deze maand 2x een positieve digitale ovulatietest gehad van de Clear Blue. Een op dag 16 van mijn cyclus en 1 op dag 38 van mijn cyclus. Zijn er meer meiden die dit herkennen?

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ben je niet zwanger? De ovutest wordt ook positief als je zwanger bent. Als ik jou was zou ik een testje doen,ook omdat je 14 dagen overtijd bent. Succes!

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Dus je krijgt een positieve ovulatie test als je zwanger bent?
    Wist ik helemaal niet.

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik heb ook 3 posi testen van clear bleu gehad...digi...
    en de streep bleef dik.
    nu zijn ze op dus kan vandaag niet testen.
    mijn temp gaat wel omhoog dus denk dat ik nu wel gewoon een eisprong heb

5. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    dat was me ook al opgevalllen na mijn mk...
    dat de ovutesten elke dag bijna positief uitslaan hahaha
    want ik was al zwanger zonder dat ik het wist LOL ;)
    (ovulatietesten waren nog donkerder dan me eerste zwangerschapstest in die zelfde week)
    groetjes van Ramona

ooh jah , heb het net nog eens extra getest een paar minuten geleden hihi en die geeft echt positief! :)
    (zie album)

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Nee helaas ben ik nog niet zwanger. Het lijkt wel of de eerste keer geen eisprong is geweest en nu hoop ik dat ie van de week wel is gesprongen... afwachten dus

7. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Ja ik! Ik had op dag 18 van mn cyclus een mooie smiley op mn ovutest maar mooi geen ei! Die kwam pas 10 dagen later. Ik temp ook dus vandaar dat ik het wist.
    Voor mij geen ovulatietesten meer, stomme dingen kosten een vermogen en ze werken niet goed (bij mij dan)

Liefs Bloemetje

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik ben bang dat ik nu 2 positieve testen heb gehad maar nog steeds geen ei... Ik zit inmiddels al op dag 44 van mijn cyclus. :( Nou ja nog maar ff afwachten. Ik temp nu ook een ff geeft nog steeds geen kruis :(

9. Niet meer actief

Afgelopen zondag had ik een positieve ovutest (digitaal), 's avonds flink wat krampen gehad dus ik dacht: dat zal mn eisprong wel zijn. De volgende morgen mn temp opgemeten om te zien of dat kloptte, maar die was nog steeds laag. Zou kunnen dat mn eisprong die dag nog moest komen dus. Vanmorgen nog een keer mn temperatuur opgemeten, maar weer laag. Voor de zekerheid nog eens een ovutest gedaan, maar die geeft niets meer aan. Je zou zeggen dat mn eisprong geweest moet zijn dus. Maar na je eisprong moet je temperatuur toch altijd omhoog gaan?

Als ik het hier zo lees zou het dus kunnen dat ik toch geen eisprong heb gehad. Maar waar die krampen van afgelopen zondag dan van waren...

Weten jullie misschien hoe dit zou kunnen

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

linda, het kan een paar dagen duren voor je temp omhoog gaat na een eisprong.
    na een eisprong komt er pogesteron vrij en daardoor stijgt je temp, maar dit ligt wel aan je lichaam hoe snel je die hoeveelheid aanmaakt, dus als je lichaam daar iets langer over doet, duurt het even voor je temp omhoog gaat. dit kan best 3/4 dagen duren

11. Niet meer actief

@sam mv kylian: Bedankt voor je uitleg! Dat wist ik inderdaad niet.

12. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Er volgt niet altijd een eisprong bij een positieve ovulatietest, toch?

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Maar als je geen bloedtest hebt gedaan, weet je nooit zeker of je ei gesprongen is. Ik begrijp niet goed waarom sommigen aangeven, wel een positieve test gehad te hebben, maar dat er geen eisprong heeft plaatsgevonden. En als hij twee keer positief is, kan het natuurlijk ook zijn dat er twee eitjes gerijpt zijn. Of dat je de tweeder keer positief, zwanger bent (geweest).
    Je temperatuur kan inderdaad een aantal dagen later pas stijgen. 8)

14. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ik heb 'nee' gekozen, maar ik heb 1 keer een positieve ovu-test gehad, maar toen bleek ik zwanger. Foto staat in mijn album. Verder had ik altijd een eisprong als ik een positieve ovutest had.

Deel Deze Pagina