positieve punctie verhalen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by norwegian-sky, May 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
    vandaag heb ik mijn eerste punctie gehad en omdat ik zelf baad had gehad bij zo'n topic dacht ik open ik er 1 voor de meiden die nog moeten!

ik was heel zenuwachtig vanmorgen omdat ik zoveel nare verhalen had gehoord over de punctie. ik mocht eerst een kamertje in en kreeg een half kalmeringspilletje en een prik in me bil. daar werd ik heerlijk relax van. na een halfuurtje mocht ik naar de behandelkamer.
    na dat ze de boel hadden schoongemaakt en bedekt gingen ze beginnen. ik voelde helemaal geen pijn. voelde alleen dat ze daar bezig waren. maar het voelde als ongesteldheids krampjes. het was ook zo gebeurd. en de opbrengst was 11 eicellen. en ze hadden er best veel aangeprikt.

willen de meiden die ook een positieve punctie ervaring hebben gehad hem hier neerzetten. want als je positieve dingen leest ga je er veel relaxer in. na eigen ervaring!

xx sky

2. Bright

Bright Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    2,967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hoi hoi,

Hier een superpositieve punctiervaring.

Was ontzettend bang, aangezien onze buurvrouw de week ervoor een helse punctie had ondergaan volgens haar. Ik had nog wat meer follikels, dus was bang dat het bij mij dan wel helemaal erg moest zijn.

Heb Dormicum tabletje gehad een half uur voor de punctie. Toen een infuusje met een beetje Fentanyl en heb nergens iets van gevoeld. Alleen een beetje druk toen de naald door de vaginawand ging, maar dat was het.

En dan te bedenken dat ze 37 follikels hebben aangeprikt!!! Oogst was trouwens 18 eicellen ;)

Liefs

3. norwegian-sky

norwegian-sky Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,701
    0
    0
    NULL
    roze wolk
  4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook heel wat puncties gehad, de een wat rotter dan de ander maar altijd was het te doen.
    De angst vooraf is in mijn geval altijd erger dan de punctie zelf.
    Nou had ik 2x een fikse overstimulatie en dus heeeeeel veel follikels en dan is het wel ff goed doorademen zeg maar.
    Gelukkig in ons zh een super leuk / lief team en natuurlijk altijd mijn lieve man mee.
    Darna: zorgen voor lekkere broodjes of iets anders waar je dol op bent, je lekker laten vertroetelen, je laten bedienen met veel warme thee en vooral je rust nemen (en eigenlijk altijd goed drinken).
    Zal je zien dat het meevalt! :D :D

Share This Page