Oké, daar zijn we weer. Het onderwerp is op mysterieuze wijze verdwenen en ik vond het erg leuk om iedere dag een positief puntje te bedenken en ook om die van andere te lezen. Dussss, Mijn positieve puntje van de dag is dat ik lekker iniminiekleertjes heb staan strijken. Ik had de eerste lading vast in de was gedaan. Ik heb nog nooit met een lach op mijn gezicht staan strijken, maar nu dus wel. Nu liggen al die piepkleine truitjes en rompertjes mooi opgevouwen in de kast. Wat een mooi gezicht is dat. Sokjes heb ik ook opgerold. Dat was helemaal lachen, gieren, brullen. Geweldig!
Ik heb vandaag voor het eerst appeltaart gebakken, met vers deeg en al.(hou wel van koken, maar meer van vlees, soep enzo) En hij was lekker!
mijn toppunt van de dag was dat mijn dochter van 11 maanden vandaag voor t eerst 2 bewuste stapjes los gezet heeft, van de bank naar de kleine tafel
Onze hen is afgelopen weekend mama geworden van 3 kuikentjes. Heb net weer even een kwartiertje naar ze zitten kijken. Prachtig!
Mijn positieve puntje: Heb alles gestoft, gestofzuigd en gedweild met Dettol en dat geeft zo'n heerlijk, fris gevoel
Mijn positieve puntje van vandaag is: De prachtige bos rozen die ik van mijn vriend kreeg toen hij thuis kwam.
Vandaag naar de verloskundige geweest. Onze baby is mooi ingedaald. Ik verbaas me er over hoe goed ie dat allemaal weet. Ik ben hardstikke trots op ons kind!!!!!!!!!!!!!
Ik heb verlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn man kwam me spontaan een knuffel geven om te zeggen dat ie me had gemist vandaag en dat we toch maar een mooi kindje hebben samen
mijn positieve puntje van vandaag is: we zijn gisteren naar de eerste echo gegaan in de avond dus we hebben het vandaag eindelijk aan iedereen kunnen vertellen ,we zijn zwanger!! we zagen het hartje kloppen zo mooi!
Ahhh, kikke is dat he! Voor het eerst aan iedereen vertellen! Ik moest bijna 12 weken mijn mond houden - weet je hoe moeilijk! -Vandaag is mijn mama jarig - Vandaag gaat mijn broertje eindelijk zijn diploma voor hovenier halen - Rammsteinkaartjes vandaag in de voorverkoop - JEEEEEEEEEEEJ!
Mijn zoontje heeft gisteren eindelijk zijn eerste brilletje gekregen, vind het toch wel erg leuk staan hoor