positieve puntje van de dag

Discussie in 'De lounge' gestart door sillie78, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Oké, daar zijn we weer. Het onderwerp is op mysterieuze wijze verdwenen en ik vond het erg leuk om iedere dag een positief puntje te bedenken en ook om die van andere te lezen.

Dussss,
    Mijn positieve puntje van de dag is dat ik lekker iniminiekleertjes heb staan strijken. Ik had de eerste lading vast in de was gedaan. Ik heb nog nooit met een lach op mijn gezicht staan strijken, maar nu dus wel. Nu liggen al die piepkleine truitjes en rompertjes mooi opgevouwen in de kast. Wat een mooi gezicht is dat. Sokjes heb ik ook opgerold. Dat was helemaal lachen, gieren, brullen. Geweldig!

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Mijn positieve puntje van de dag is dat ik de badkamer es lekker heb kunnen soppen zonder maagzuur :D

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn meisje heeft voor het eerst met geluid gelachen (ze is bijna 8 weekjes) :)

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb vandaag voor het eerst appeltaart gebakken, met vers deeg en al.(hou wel van koken, maar meer van vlees, soep enzo)
    En hij was lekker!:D

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    mijn toppunt van de dag was dat mijn dochter van 11 maanden vandaag voor t eerst 2 bewuste stapjes los gezet heeft, van de bank naar de kleine tafel:$:D

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik heb mijn vriend niet die hoek verkocht die hij zo verdiende.. dus ben best trots op mezelf!:D

7. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Net mailde mijn lief dat hij een receptje heeft gevonden en vanavond gaat koken...De schat

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Onze hen is afgelopen weekend mama geworden van 3 kuikentjes. Heb net weer even een kwartiertje naar ze zitten kijken. Prachtig!

9. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn positieve puntje:

Heb alles gestoft, gestofzuigd en gedweild met Dettol en dat geeft zo'n heerlijk, fris gevoel :D

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Dat we onze paspoorten terug hebben,met een maand verlenging.

11. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Mijn positieve puntje van vandaag is: De prachtige bos rozen die ik van mijn vriend kreeg toen hij thuis kwam.

12. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Vanavond is de intake met de kraamzorg. Ik vind het leuk en spannend!! heb er zin in.

13. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Mijn positieve punt van vandaag is dat ik geen hoofdpijn heb

14. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Vandaag naar de verloskundige geweest. Onze baby is mooi ingedaald. Ik verbaas me er over hoe goed ie dat allemaal weet. Ik ben hardstikke trots op ons kind!!!!!!!!!!!!!

15. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Ik heb verlof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn man kwam me spontaan een knuffel geven om te zeggen dat ie me had gemist vandaag en dat we toch maar een mooi kindje hebben samen :)

17. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    mijn positieve puntje van vandaag is:

we zijn gisteren naar de eerste echo gegaan in de avond dus we hebben het vandaag eindelijk aan iedereen kunnen vertellen ,we zijn zwanger!! we zagen het hartje kloppen zo mooi!:D

18. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ahhh, kikke is dat he! Voor het eerst aan iedereen vertellen! Ik moest bijna 12 weken mijn mond houden - weet je hoe moeilijk! :p

-Vandaag is mijn mama jarig
    - Vandaag gaat mijn broertje eindelijk zijn diploma voor hovenier halen
    - Rammsteinkaartjes vandaag in de voorverkoop
    - JEEEEEEEEEEEJ!

19. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    een heel groot positief punt van de dag: De uitzet is voor 90% compleet :D

20. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Mijn zoontje heeft gisteren eindelijk zijn eerste brilletje gekregen, vind het toch wel erg leuk staan hoor:D

Deel Deze Pagina