Na een half uur zitten etteren, vloeken en tieren op livenation.nl zijn mijn rammstein kaartjes in de vorm van 4 (!!!) stuks dan een feit !!! jeeeeeeeeeeej !!! men 2005 voor het laatst gezien die mafketels, dacht dat ze nooit meer zouden gaan touren!!
Net lekker bij mijn ouders een boterhammetje gegeten.....nou ja, een stuk of 4...(ihi) en vanavond gezellig naar een vriendin die ik al heeeeeeeeeeeeel lang niet meer heb gezien. Gezellig!!
heb vanmorgen heerlijk lang uitgeslapen, en toen ik wakker was kwam mijn vriend net terug van de albert heijn. hij had ingredienten gekocht voor het eten vanavond, en hij heeft net heerlijke erwtensoep gemaakt voor me
Mijn moeder en tante zijn bij mij geweest, tante heeft de familie wieg gebracht. Heb ik die ook eindelijk en ze hebben meegeholpen met soppen, dus de keuken is weer helemaal superschoon! En zoontjelief is niet zo dwars als gisteren!
Vandaag twee positieve puntjes: heerlijk van de zon kunnen genieten met zoonlief én een heel fijne oogpotlood (smokey eyes) gekocht!
L'oreál bestaat vandaag 100 jaar. Ze hebben een actie: 1 + 1 Gratis.. hahahah, je begrijpt al wat mijn dag heeft goed gemaakt!!!
Vandaag lekker relaxed gedaan. Mijn lief opperde uit zichzelf het idee om ergens lekker te gaan lunchen en daarna heerlijk twee filpjes gekeken. Lekker genieten dus!
Vanavond naar de hypotheekshop, omdat we een mooi huis op het oog hebben. Spannend!! Ik hoop dat we iets geregeld kunnen krijgen!!
hmmm, ik zie mezelf twee keer onder elkaar. Nou ja, ik ben van de positiviteit dus daar gaan we weer. Vandaag heb ik lekker helemaal niks gedaan. Beetje internetten, series kijken of tv. Ik heb er heerlijk van genoten!
mijn man heeft een eerste gesprek gehad voor een andere baan en als alles goed gaat zijn we over 3 jaar uit de financiele sores!