Zoë slaapt al 2,5 uur aan een stuk door nu ze op haar buikje ligt. We zijn er dus eindelijk achter waarom ze zo slecht sliep!!
off topic hahahahaha...ja ja....geloof je dat zelf..... Let maar eens op....als je op het laatst loopt....dan koop je snel nog ff wat hoor....let op mijn woorden... Nog ff, en dan kan je je kleine in je handjes houden... Geniet er maar van.
Je meningsverschil met je baas direct uitpraten zodat de sfeer weer prettig is. En weet wat je aan elkaar heb.
Mijn positieve puntje van gisteren is dat ik een konijntje geadopteerd heb uit een natuuropvangcentrum. We gingen een gekwetste vogel brengen en kwamen naar huis met een konijntje .
Dat het 's ochtends lekker koel is buiten en dat we 's middags weer lekker kunnen bakken in de zon. Yelena lekker in haar badje onder de parasol!
dat we vanochtend samen de fles hebben gegeven aan onze kleine, en dat hij ontzettend begon te lachen!
MelMel , spannend !!!!!! krijg in eens een raar weemoedig gevoel mijn nu al positievepuntje van de dag is dat ik net lekker met hond en kind naar het park ben geweest en dat de hond even lekker heeft kunnen zwemmen , hij vond het heeeerlijk ! en daar kan ik van genieten
Gisteren lekker wezen aqua-joggen, en vanavond en morgen lekker thuis. Kan ik weer eens uitgebreid met mijn meisje spelen en knuffelen. Vandaag lekker alleen op kantoor, geen zeurende (mannelijke) collega´s om me heen, heerlijk!
Dat ik vandaag heerlijk heb kunnen genieten van een broodje roomkaas! Ja...ik mis dat Hollandse broodbeleg wel*zucht*maar meer ook niet!