Positiefste puntje van de dag voor mij was::: Dat het 16.00 uur was en dat ik nu lekker weekend heb Dat noem ik pas positief hahahahah
we zijn vandaag met de kleine gaan zwemmen en LOL dat ze had, die 1,5 uur lol en schatterlachen was echt het leukste van de hele dag!
dat ik weer dag dichterbij onze vakantie ben. Dat maakt me gelukkig. Nog vier weken werken en dan lekker 2,5 weg hier.
Ik heb vanmorgen heerlijk uitgeslapen. Ik heb de laatste tijd erg slecht geslapen en voelde me nu weer een beetje bijgeslapen. Heerlijk!
Mijn pos puntje van de dag: dit is de laatste ochtenddienst van mijn man tot de vakantie geen wekker meer om half 5
Dat het zo heerlijk goedkoop shoppen is hier,en daar bovenop nog 20% korting gekregen op superleuke sandalen+mn man zn bloeduitslagen waren goed,mijn dag kan niet meer stuk!
Ik heb vanmorgen mijn zusje weer in het land kunnen verwelkomen. Het viel haar een beetje tegen: Van zonnig en 37 graden in Mexico naar regen en 20 graden in Nederland. Maar het was fijn om haar weer te zien en ze was erg blij dat ze ons kindje nog net kan ontmoeten voordat ze naar Indonesië vertrekt. Zusje werkt in het toerisme, dus ze is vaak van huis...
Mijn man is weer thuis van een 2-weekse oefening! En hij kwam ook nog eens een uur eerder thuis dan verwacht!