positieve puntje van de dag

Discussie in 'De lounge' gestart door sillie78, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben de trap opgelopen zonder dat het pijn deed :D

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik heb eindelijk tot half 8 kunnen slapen :D

3. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Niet zo veel gesnoept vandaag! ben trots op mezelf.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik ook! :D mijn man had chocolade bolletjes met krokante vulling voor me gehaald.

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ga met mijn fiets naar de supermarkt! Prima voor mijn conditie en tegelijk blijft de auto staan. Heb dit ervoor nooit gedaan, maar nu is de kans! :D

6. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Wij gaan vandaag naar de dietist. In eerste instantie voor mijn vriend maar ook een beetje voor mij. We gaan samen op verantwoorde wijze een beetje gewicht kwijt raken zodat we hopelijk over een tijdje gezonde "slankere" ouders zijn;)

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    wij gaan vandaag voor beide kids shoppen bij lief!
    Kleertjes kopen voor de kindjes vind ik altijd heel erg leuk uiteraard, maar nu we weten dat Layla een broertje krijgt kunnen we voor 2 kindjes leuke dingen kopen :)

Iets voor Layla en haar broertje, erg leuk dus!

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

een nichtje van mij is gisteravond bevallen van haar tweede zoon, hoorde ik vanmorgen. heb de beslissing gemaakt om thuisblijfmoeder te worden en ga lekker een weekend centerparcs boeken dalijk.

9. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

Zometeen naar een sollicitatiegesprek......dus hopelijk wordt dat heel positief

10. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik stond op de weegschaal en eindelijk kwam ie op 53.8 ipv 54.1!!! Dus ben eindelijk op de goede weg. En natuurlijk het mooie weer van vandaag:D

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Kyra heeft vanmorgen een half uur in de box gespeeld! Een wonder!!!! Dus mama kon op de bank nog heel eventjes haar ogen dicht doen.

Kyra vindt de kruiptunnel helemaal geweldig die we voor haar hebben gehaald. Ze kruipt er zelf in en is helemaal trots als ze er weer uitkruipt.

Kyra vindt haar loopwagentje ook helemaal super wat ik vanmorgen zonder problemen in elkaar heb gezet.

Ik heb mijn man overgehaald het tv/meubel te halen die IK het mooiste vond.

Het zonnetje schijnt en ik ga waarschijnlijk strakjes met Kyra naar de speeltuin in de straat. Heerlijk met z´n tweetjes genieten van het weer en het schommelen.

Mijn huis is een bende met de tunnel, speeltjes en loopwagentjes die er ´rondslingeren´ maar Kyra is happy dus ben ik het ook!

12. pOppemieke_91

7 jun 2009
    17
    0
    0
    belgie
    mijn positief puntje van de dag
    heb een nachtje terug redelijk geslapen en kan even genieten dat ik niet oververmoeid ben ahhh

13. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Vandaag lekker in het zwembadje gelegen en lekker in de zon gelegen. Heerlijk relaxed, terwijl Benthe in de box lag te chillen.
    Wat nou "je relaxte leventje is voorbij zodra er kinderen zijn". Puh! het is maar wat je er zelf van maakt.

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Yelena begint de dag veel vrolijker dan gisteren en is nu lekker aan het scharrelen op de grond. Reclameboekjes scheuren, woei!

Heb hele lieve bijzondere mensen om me heen heb ik gister gemerkt! Dat geeft me energie voor de dag van vandaag.

15. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Vandaag bezoek gehad van mijn lieve vriendinnetje en....!! Ze is ook zwanger!!!! Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe!!!

16. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat mijn schoonmoeder eerder klaar was met de jaarcontrole vanwege de levertransplantatie, dat is goed voor haar nog een beetje rust want woensdag gaan weer naar het erasmus voor een algeheel darmonderzoek ( preventief kankeronderzoek:()

Dat mijn golden pup eigenlijk een goedsul met kwajongensstreken is en toch wel heel goed luisterd

Dat ik in een zelfopgeruimd huis terugkwam, wat is dat toch heerlijk

En dat ik vandaag gewoon een superleuke dag heb gehad:D

17. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Dochterlief slaapt eindelijk!!

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat ik weer lekker opgeruimd heb en wat dingen schoongemaakt heb heerlijk!! En mijn tevreden mannetje die weer in zn eentje party heeft in zijn box hahaha:D

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    mijn klant vanochtend was zeeeeer tevreden, en had een foto van een voorbeeldkapsel dat ze mooi vond.
    En het kapsel en de make-up op die foto was gewoon mijn eigen werk :D

Extra waardering voor mn werk :D

20. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Mooie foto's gemaakt van onze lachende kleine meid! Wat een fotomodel!

Deel Deze Pagina