Wie heeft er ervaring met de zwangerschapstesten van clearblue met concept indicator. Vandaag bij 4+4 getest en er kwam 2-3 welen te staan. Had gehoopt op 3+ maar ik ben vast veel te ongeduldig
3+ betekent officieel langer dan 5 weken zwanger. De uitslag die jij nu kreeg klopt dus exact. 2-3 is tussen 4-5 weken zwanger.
Oké dat stelt mij weer gerust. Ik heb een paar dagen wat lichte klachten gehad. Die zijn nu allemaal weg en ik voel mij prima. Maar dat maakt mij dus weer onzeker....
Bij mijn dochter had ik op 9dpo 1-2 en 10 dagen later 3+. Bij mijn vorige zwangerschap had ik op 1 dag na mijn NOD 2-3 en daar bleef hij gedurende 4 weken op staan. Helaas is die zwangerschap geëindigd in een miskraam. Het kan dus alle kanten op, maar bij jou klopt het termijn wel voor nu hoor Wellicht nog even een weekje wachten, dan krijg je vast wel die 3+ te zien.
Ik had met 4+3 weken 2-3 erop. Heb er nog 1 liggen en die wil ik morgen doen en dan hoop ik dat ee 3+ op staat!
Die indicatoren zijn ook mega aspecifiek - in america zijn ze daarom zelfs helemaal van de markt gehaald. Bij mij duurde het ook een maand voor ik 3+ kreeg - dus toen ik al bijna 8 weken zwanger was. Bij mijn miskraam zat ik wel prima op schema en had ik bij 5 weken een 3+. Ik heb zelfs meiden gehoord die van 2-3 naar 3+ gingen en daarna nog een week naar 2-3. Zoveel factoren die een rol spelen! Lekker stoppen met testen en gaan genieten! Ik weet hoe onzeker de eerste tijd voelt - maar die testen zorgen alleen maar voor meer stress. Als ik het nu opnieuw kom doen, zou ik helemaal niet meer hebben gestest. Als het mis gaat, dan doe je er echt helemaal niets aan! Beter dat je dan kan terugkijken op fijne weken dan op stressvolle weken.
Ik had op nod een 2 3 en 6 dagen later 3+ Kijkend naar hoeveel hcg een 2 3 nodig heeft en een 3 + (uitgaande dat het om de dag verdubbeld) dan zou je 5 dagen na 2 3 al een 3+ moeten kunnen krijgen. Maar dan moet de urine wel ochtendurine zijn en geconcentreerd
Ik had bij mijn zoontje 4+1 een 2-3 en met 5 weken stond hij daar nog steeds op. Ik ben daar zo onzeker door geworden en zo verdrietig om geweest dat ik ze nooit meer gebruik. Heb ze deze zwangerschap dan ook niet gebruikt.
Bedankt voor alle reacties! Omdat ik vrijwel geen klachten heb en daar ontzettend onzeker van werd vandaag toch maar weer eens getest. Joepie!!! 3+
Gefeliciteerd! En nu stoppen he. Ik deed een halve week later de andere cb test ( zaten er 2 in) en die gaf toen ineens weer 2-3. Mega in de stress natuurlijk... Inmiddels 12 wk zwanger van een druk beebje, dus het klopt ook niet altijd .
3+5 stond er 1-2 op de test 4+3 had ik een 2-3 5+2 een 3+ Onzinnig dure testen maar ja, iets met verminderd toerekenings vatbaar zijn ofzo.