Huh?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Zara75, May 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Gisteravond heb ik een maagdelijk witte test gehad, helaas.
    Getest met de Kruidvat 2 voor 5,-.
    Morgen is m'n NOD na een cryo terugplaatsing.
    Heb vanmorgen die test weggegooid en een uurtje later haalde ik hem uit de vuilnisbak om aan een vriendin te laten zien. Dat hij dus echt Omowit was. Was er opeens een rozige streep te zien, wel heel licht hoor. Waarschijnlijk heeft er een nattige wortel tegenaan gelegen die dat veroorzaakt heeft.
    Maar wel ontzettend schrikken.
    Ben erg nuchter, morgen heb ik een bloedtest en ik test ook zelf ( tegen beter weten) dan nog een keer.
    Is dit normaal dat je opeens een streepje kan krijgen? Een indroger is toch grijs?

2. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    tja dat is het gevaarlijk aan het aflezen na de officiële afleestijd. Dit was pas na een uur dus ja dan kunnen er streepjes verschijnen die er niet horen te staan. Nu zou ik mezelf niet zijn als ik dan morgen of vanmiddag nog een keer zou testen haha. Heel veel succes

3. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Nee er zat zelfs meer tijd tussen! Gisteravond getest, vanmorgen uit nijd die omotest weggegooid en na een uurtje knuffelen met een wortel was hij opeens 'positief'.

4. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Geen ervaring met streepjes die achteraf verschijnen maar ik zou, mezelf kennende, ook niet rustig kunnen afwachten en zou er meteen weer een test tegenaan gooien. Gewoon om er zeker van te zijn dat die wortel idd de boosdoener is;) heel veel succes, hoop voor je dat je alsnog positief test!

5. Nonma

Nonma Fanatiek lid

May 4, 2011
    1,659
    116
    63
    Female
    Marketing
    Amsterdam
    Tja, ik had bij mijn eerste zwangerschap ook, alleen toen had ik de test al weggegooid vóór de 5 minuten voorbij waren, dus ws was het streepje wel al eerder verschenen... Toen ik hem later uit de prullenbak viste stond er toch echt een duidelijke streep. Maar helaas weet je het pas zeker als je opnieuw test... Succes!

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Buiten de afleestijd is was een indroger vooral omdat de test na afleestijd negatief was

7. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Ja dat weet ik wel zeker, maak me geen illusies..
    Maar vind het zo gek dat het indroogstreepje rozig was ipv wit of grijs.
    En dat dat streepje pas kwam nadat er (denk ik) vocht van die wortel bij gekomen is. Een indroger zou toch moeten komen als een test opgedroogd is?
    Vond het gewoon gek, opeens die streep

8. Newmom1986

Newmom1986 Actief lid

Jul 13, 2015
    462
    105
    43
    Female
    Spannend! Voel je je wel zwanger? Symptomen? Duizelig, zere borsten?? Ik heb ook wel eens gehad bij mijn vorige zwangerschap dat de test negatief was. Ik had toen ook veel water gedronken. De volgende ochtend keek ik er nog eens naar, toen stond er wel een heel licht streepje! En ik was toen dus ook zwanger! Weet natuurlijk niet hoe lang het geduurd heeft.. Dus tsja.. Ik hoop heel erg voor je dat je tóch zwanger bent. Maar inderdaad beter nergens op hopen! Succes..

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben hier te nuchter voor en zou me afvragen waarom er altijd een maximale afleestijd genoemd wordt in de bijsluiter. Wat voor reden zou dat hebben? Wellicht dat er na afleestijd toch een roze streepje kan verschijnen wat niks met een zwangerschap van doen heeft?
    En ik heb hier vaker gelezen dat testen opeens een streep kunnen geven als ze in de prullenbak met iets anders in aanraking zijn geweest (sinaasappelsap, koffie).

Toch hoop ik dat de wortelstreep wel een echte streep is en de uitslag van de bloedtest aangeeft dag je wel degelijk zwanger bent.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Nee ik voel niks geks. Maar baal dat ik die test uit de vuilnisbak gehaald heb. Ben echt wel nuchter, maar het spookt nu wel in m'n achterhoofd. Morgen de bloedtest en dan kan ik stoppen met die hormonen, wellicht houdt de Utrogestan m'n menstruatie tegen. Daar staat dat spul om bekend. Bij mij hield het nooit iets tegen, maar een lichaam verandert..

11. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Er zouden gewoon geen strepen mogen verschijnen vind ik. Daar mogen ze wel eens iets aan doen.

12. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Ik geef je groot gelijk hoor Zara, die stomme strepen steeds mogen ze wel wat aan doen. Blijft vervelend.

Toen ik nog utro gebruikte hield het ook mijn menstruatie tegen. Terwijl ik 'maar' 2 bollen per dag in moest brengen.

13. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113
    Tja wortel of niet..ik heb nooot streepjes gezien na de afleestijd als die volledig blanco bleef...dus ik zou gewoon nog n testje doen.

14. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,026
    3,840
    113
    Female
    Thuis
    Wat vervelend dat je test omo-wit liet zien, ik had zo voor je gehoopt dat je zwanger zou zijn.

Ik zou gewoon noch een test doen, zoals hierboven al gezegd. Anders blijf je malen totdat de bloedtest gedaan is en het is zo al zwaar genoeg.

Een streep hoort een streep te zijn en niet een "oh kijk de wortel is vervelend bezig" streep. Stomme streep.

15. Lafelife

Lafelife Fanatiek lid

Apr 25, 2017
    1,604
    1,064
    113
    Female
    Ik heb met te vroeg testen ook wel eens een streep buiten afleestijd gekregen en ik bleek later wel zwanger. Maar niet met 14 dgn dpo. Dan is het gelijk altijd binnen vijf minuten. Bij mij altijd in enkele seconden. Maar met te vroeg testen heb ik zeker eens een streep na afleestijd gehad. Wel rose en breed. Maar heel lichtjes. Kreeg em net op de foto. Ik zou nog een testen. Of als je echt al 14 dagen na ei bent, toch de hoop wel een beetje opgeven om jezelf te beschermen. ik hoop voor je dat het toch te vroeg was en er toch nog een mooie roZe streep verschijnt.

16. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,032
    6,135
    113
    Happyland
    Ik zat gisteren 12 dagen na ei. Bij m'n dochter was er toen al iets te zien, binnen de tijd. Ik beschouw deze als negatief

17. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

Aug 10, 2016
    3,292
    2,189
    113
    Female
    enschede
    Ik zou er een test opnieuw tegen aan gooien ik zou daar niet tegen kunnen Haha.
    Wat wel zo is is dat de kvk heel langzaam tegenwoordig op droogt.
    Heb je geen foto van de test ?

18. Bubbels84

Bubbels84 Fanatiek lid

Jun 27, 2016
    2,284
    611
    113
    Heb je een foto van de worteltest

19. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Kruidvat 2v5 schijnen tegenwoordig weer veel indroogstreepjes te geven, lees ik hier regelmatig oo het forum.
    Wellicht over 2 dagen nog eens testen met een ander merk?
    Ik vind zelf de actiontesten erg prettig, echt omowit bij negatief zoals het hoort. Succes!!

20. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

Oct 12, 2014
    3,483
    2,599
    113
    Female
    Friesland
    Heb je geen foto van de test? Ik wil je geen valse hoop geven, maar bij mijn jongste zoontje had ik ook een omowitte test waar 3 dagen later toen ik hem vanuit het doosje weg wilde gooien ineens een streepje op stond. Ik zou gewoon nog een keer testen.

Share This Page