Nee joh hahaaha, als ik rond de testdag een mooie duidelijke positest heb dan weet ik zeker dat ik zwanger ben en tot die tijd ...... kijken hoe lang ik nog lange nagels ga houden
Ja...nouja, ik bedoelde het ook meer zo van: je zit jezelf nou zo gek te maken! Nadeel eigenlijk he, te vroeg testen. Je kunt om de dag een testje doen...hij zou alleen maar duidelijker moeten worden. Maarja, wat ik al eerder zei: hij is bij mij tussendoor ook wel eens een stuk vager geweest...dit kan gewoon, zei de IVF arts, er was niks aan de hand verder. Succes...leef met je mee!!
Tja, dat krijg je ervan als je ongeduldig bent haha, dan maak je je zelf sneller gek! Kan me ook niet voorstellen hoe ik die wachtweken ben doorgekomen de vorige keren Zolang de test positief blijft, blijf ik hopen! Hij is al een keer helemaal nega geweest, dus het kan echt niet meer van de pregnyl zijn, dat vind ik het belangrijkste om te weten voor nu
bij mij steeg hij ook geleidelijk astrid. 1 x zwanger, 1x niet zwanger (heb de bolletjes nog maar 2x geschoten) er zit niets anders om dan leidzaam afwachten, erg he..
Ik wil jullie toch even snel laten weten dat na een negatieve kruidvat test eerder deze week, ik vanochtend een licht positieve kruidvat test in handen heb!!! Het gaat hier om de 2 voor 5 euro test. Nu weet ik dat het alsnog wel fout kan gaan volgens mij, dus ik hou nog even een slag om de arm tot donderdag, maar volgens mij ziet het er al goed uit toch
Zolang er iets blijft verschijnen is er inderdaad hoop hoor! Tuurlijk....het kan altijd nog veranderen (dat is het risico van te vroeg testen) maar voor nu ziet het er super uit! Elmo
Astriddi, alvast een voorzichtige proficiat met de licht positieve test!! Ik hoop dat de komende dagen het streepje eraf knalt, het is nog vroeg he? 4 dagen voor NOD. Maar heb wel al vaker gelezen dat er dan positief getest werd!!!!! Ik duimmmmmmmm!!! Sterkte die laatste zenuwslopende dagen!
jeeej astrid!! dat is, samen met je temp, toch echt wel een posiii teken!! hoe voel je je eronder? spannend he!
Ik kreeg een test precies 2 weken na de punctie, maar toen lag ik al in het ziekenhuis, dus prikte ze gewoon een buisje meer! succes
Dat gaat de goede kant op Astrid! Ik kom je ook al vast feliciteren! Mooi Sint cadeautje! Groetjes Herma
Hier nog een andere test. De bovenste is van zaterdagochtend en de onderste is van vanochtend! Helaas fotografeert de camera veel lichter dan hij in werkelijkheid is hoor Tis een mooie blauwe brede streep! Die direct verscheen! Bekijk bijlage 34189 Duidelijk donkerder toch ????????? In mijn album staat ook nog de KV, maar die is helemaal slecht gefotografeerd. tja, wat wil je met bibber handjes Als je in het album op de foto klikt word hij groter en volgens mij iets duidelijker!
Gefeliciteerd! Wat heb jij het spannend gemaakt en gehouden zeg Wat een geweldige kerst zullen jullie hebben met een mooie echo van jullie wondertje!