He dames. Vorige maand, 12mei een vmk gehad, paar dagen later getest met clearblue, niet zwanger. Hcg dus uit mijn lichaam. Hele week voelde ik me al anders, toch maar getest. Foto staat in mn album, willen jullie even mee kijken?? Liefs,,
ik zie ook een streepje! ben benieuwd of ie donkerder word. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!! wanneer is je nod?
@panter ; ik heb hiervoor een vmk gehad en niet weer ongesteld geweest. Dus geen idee wanneer mn nod is...
vmk rond de 4 weken, of 5 weken of later? Rond de 4 weken dan kan je over het algemeen je normale cycluslengte aanhouden. Ik denk ook dat je weer zwanger bent, maar mss wel voor nod al getest hebt. Nooit zeker te weten wanneer je nod precies is als je niet weer ongesteld geweest bent...maar als je al heel vroeg een mk gehad hebt dan is het over het algemeen redelijk gelijk. niet bij iedereen hoor.. mijn 1ste Mk ging op 4w1d mis en had op dag 17 weer een eisprong.
Ik heb rond de 5weken een vmk gehad. Het is nu 4weken geleden.. maar de test vsn nu lijkt duidelijker te zijn als de vorige test. Dus hopelijk gaat het nu allemaal goed.. maar durf het nog niet te geloven.. ben voorzichtig blij..
Denk weer zwanger hoor! Lastig om te bepalen hoe ver je nu bent. Een CB digi kan een indicatie geven.... Denk dat je nog voor NOD zit. Hopelijk snel een knaltest en daarna een mooie echo