overtijd, test negatief

Discussion in 'Zwanger worden' started by mama van 1 knul, Jul 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama van 1 knul

Jun 13, 2010
    18
    0
    1
    hallo allemaal.
    ik ben altijd netjes op tijd ongesteld, om de 28 dagen.
    nu ben ik overtijd, al 4 dagen en heb 2 x getest met de kruidvat 2v5 testen. deze gaven allebei negatief.
    nu is mijn vraag of iemand dit ook wel eens gehad heeft, en toch zwanger bleek.
    voel wel van alles...veel witte vloed (sorry), gevoelige borsten...maar geen ongi gevoel...

groetjes

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Hoe lang ben je al gestopt met anticonceptie? Het kan namelijk zijn dat als je nog niet zo lang gestopt bent je cyclussen wat schommelen en dat je nu dus een wat langere cyclus hebt.

Ik denk dat als je negatief hebt getest je niet zwanger bent. Je zou over een paar dagen nog eens kunnen testen als je niet ongi bent geworden. Voor de rest is het afwachten ben ik bang.

Succes en hopelijk heb je snel duidelijkheid!

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

Apr 1, 2010
    7,023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Vervelend deze onzekerheid :( Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. Succes! xx

4. luna25

luna25 Actief lid

Jul 12, 2010
    214
    0
    0
    verzorgende ig in een verzorginghuis
    woonzaam in gelderland
    hey meid

wat vervelend die onzekerheid.
    het kan alle kanten nog op gaan.
    de eerste keer met mk bleef ongi ook uit en had ik getest en zei 2x toe niet zwanger.
    anderhalve week later een dikke plus ik bleek te weinig hcg hormoon te maken.

maar vorige maand was ikgestopt met de pil en hierdoor ook eeen week te later .. later werd ik alsnog ongi.

ik hoop datje hier iets mee kan

x luna25

5. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Wat herkenbaar verhaal meid!
    Ik zelf ben voor het laatste in mei ongi geweest (normaal een cyclus van 21 a 22 dgn)....En van dag tot vandaag nog steeds geen ongi.
    Ik heb intussentijd wel afscheiding gehad zoal; licht roze/bruinachtig...
    Maar dit hield ook zo opeens weer op!

Heb zelf ook diverse testen tegenaan gegooid, en die waren allen ook negatief.
    Dus ik naar mn HA toe, en die heeft mn doorgstuurd naar het zknhuis (gyna).
    Daar bleek tijdens diverse onderzoeken, dat ik een cyste in mn baarmoeder heb zitten....Wat evt. een obstakel kan vormen waardoor je ongi weg blijft!
    Maar volgens de gyna kon dit geen kwaad, als ongi ff weg blijft... :$ "Schommeling in de cyclus" zegt ze....pfff.

Mn boobs zijn nog steeds erggg pijnlijk, zelf knuffelen met iemand doet me pijn....
    Zo nu en dan lichte steekjes/krampen van onderen....Maar ik ook geen ongi gevoel.
    Al deze symptomen heb ik wel vaak voor ongi....!

Nu had ik eerder gisteren weer wat afscheiding, maar dan wit.
    Was ook maar 1 malig....

Daarbij kan evt. stress en spanning je ongi ook weg blijven he!

Kortom...Je lichaam kan je soms behoorlijk in de verwarring schoppen en voor de gek houden!

Ik wens je in iedergeval suc6....en hopelijk heb je op zeer korte termijn meer duidelijkheid hierin.
    Maar als het net zo gaat als bij mij :(

Liefs Duivinnetje :)

Share This Page