Hallo Dames, Deze topic zal al wel zoveel keer geweest zijn , maar weet effe niet meer wat ik moet doen. Ik moet eerst zeggen dat ik in januari een miskraam heb gehad en ben in februari dan ook weer netjes weer ongesteld geworden. Alleen ben ik nu 1,5 week overtijd , lichtelijk misselijk over dag soms s'avonds ook, prikjes af en toe in me borsten, kleine steekjes in onderbuik, heb een klein bolinkje en de laatste tijd vaak last van hoofdpijn richting migraine. Ik vorige week getest was neg Ik moet eerlijk zeggen mijn intuitie zegt me gewoon dat ik zwanger ben, maar ik durf gewoon niet te testen, aangezien de vorige keer een miskraam was. Ik zitnu al in spannig als het zo is Wie heeft er advies?
he meis ik heb (gelukkig) nooit een miskraam gehad, maar ik denk dat je de test moet doen joh! zeker omdat je in februari gewoon netjes ongesteld bent geworden en nu 1,5 week overtijd bent.. hopelijk reageren er meer dames die er meer verstand van hebben...maar mn logica zgt dat je kan testen... x
ik zou toch testen als ik jou was want nu weet je helmaal niks ik zal voor je duimen ik heb zondag getest en ik teste negatief ik ga het morgen opnieuw proberen als ik dan nog niet ongi ben
Thanks ladies, Ik denk dat ik het zo een test kopen maar weet niet als ik durf hem te doen. Aan de ene kant wil ik het weten en zou ik zo blij zijn maar ook heel erg bang. :S
@ beertje: spannend, zolang je niet hebt dan is er hoop, geen bloed geeft moed! @babynijntje: ik begrijp heel goed dat je zo gespannen bent...maar wie weet...als je niet test zit je immers nog langer in spanning, meissie
ja het is zeker spannend mijn lichaam zeg dat ik zwanger bent maar ik weet ook heel goed dat een lichaam je goed voor de gek kan houden ik heb elke steken onderin de buik rechst links ik heb ook al een paar steken in mijn vagina gehad ben constant misselijk ben nu 6 maanden bezig
babynijntje ik kan goed begrijpen dat je bang bent het is niet niks een miskraam toen ik zwanger was van mijn eerste zat ik elke dag wel in de zenuwe ik dag de hele tijd als ik maar geen miskraam krijg en mijn zoontje is nu 5 ik hoop als je morgen gaat testen dat je zeeeeeeeeeeeer positief test en dat je kan genieten van je zwangerschap
ja je lichaam kan je idd echt voor de gek houden zeg! pfff, denk fdat ik nooit meer aan de pil ga, al die hormonen... overtijd is en blijft zeker enorm spannend, heb er geen ervaring mee...zal zeker voor jullie duimen dames dat t deze keer raak is! kus
Babynijntje voel heel erg met je mee. Heb zelf ook een miskraam gehad in januari, onzekerheid of zeker mis was bleef tot eind februari tot ik naar een vk en dag later naar de gyn ging omdat mijn lichaam 2 weken naar een lichte bloeding bleef zwangeren, nu tijdens echo was niet meer zwanger, maar werd een paar dagen later alweer ongesteld. Dus die klachten waren samenloop van miskraam en nieuwe ongesteldheid denk ik! Nu zit een week voor mijn ongi en begint lichaam weer raar te doen, maar weet hoe het je voor de gek kan houden, maar als je kunt testen, toch doen meid, onzekerheid maakt je ook gek!
he he aloeetje, ik weet dat toen ik die miskraam kreeg best wel gespannen was. Mijn schoonzus vertelde mij dat ze een miskraam 2 weken voor kerst, de dag voor kerst vertelde ze het mij en 2e kerst dag teste ik positief, 2 weken later kreeg ik een miskraam en 2 weken na mij een nicht van me. Dus ja de periode was voor niemand leuk. Lekker begin van het nieuwe jaar. Ik zit hier naar een test te kijken en ik durf gewoon niet. Ik ben in me hele leven nog nooit zo bang gweest geloof ik. Stom he
Nee is echt niet stom, en die spanning kan ik me wel voorstellen. Voor mij was januari ook een spannende periode, daar mijn schoonvader net die maand geheel onverwachts was overleden en ik dan 1 week voor zijn verjaardag uitgerekend zou zijn, dus waarschijnlijk ook te gespannen geweest! Maar meid zou hem gewoon doen, dan weet je waar je aan toe bent, nu ben je zo onzeker, en er naar weet je waar je aan toe bent!
nou gisteren getest negatief en nu net ongi geworden balen maar op naar de volgende ronde de rest ik duim voor jullie en babynijntje weet je al meer
Jammer om te horen beertje. Maar een schrale troost, je hebt nu zekerheid. Op naar volgende klusronde. Volgende week is mijn spannende week van wel of niet.
het is en het blijft altijd spannend jammer dat die zekerheid zo lang moest duren dan heb ik het liever gelijk maar ik zal voor je duimen
Ben het helemaal met je eens. Vind het ook altijd een moeilijke periode, juist omdat ook altijd zo wie zo vage klachten heb als ongi moet worden, dus dat maakt je dan extra onzeker. Je mag je banner weer aanpassen
aloeetje is dit je eerste ik heb een zoontje van 5 ja ik had ook heel veel symptonnen maar ik weet immidels hoe een lichaam je goed voor de gek kan houden bij mij kwam er vocht uit de tepels steken onderin de buik kotsmisselijk ja en dan nog ongi nou gek word ik ervan
Dat is grappig.. Ik heb een dochter Lisa en die is 20 maart net 5 geworden. Vocht uit de tepels ken ik, heb ik sinds de zwangerschap van Lisa. En idd verder lijkt het elke maand weer raak!
ha hai damesn, NOu gisteren alle moet bijelkaar verzameld en die test gedaan en hij was Nega. en nog steeds niet ongesteld, misselijk als de pest en vage hoofdpijn. Ik was gisteren zo teleur gesteld en blij te gelijk en bang. Dat ik gisteren helemaal van streek was. Ik zag het even niet meer zitten. Vaag he
Dat is ontzettend balen meid. maar kan me je verdriet heel goed voorstellen. En nu de frustratie helemaal, misschien de spanning die de boel beetje ophoud! Of lichaam toch nog ontregeld door de miskraam! Of gewoon je eisprong later en dus later testen?