spiraal en mischien toch....? HELP

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bride, 26 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben hier al een hele tijd niet meer geweest en de wens voor een tweede even uitgesteld door allerlei omstandigheden maar nu ordt ik helemaal gek

Ik heb sinds een half jaar een mirena spriraal en de eerste maanden (ongeveer 3 ) wel last van gehad maar daarna niet meer alleen rond mijn ei sprong erg last van mijn buik links onder zeg maar bij mijn eierstok, ( mijn spiraal is trouwens nooit gecontroleerd!)

nu had ik twee dagen geleden vreselijke buikpijn (anders nooit) en het blijft nu een beetje hangen...

verder heb ik witte vlokjes in mijn urine (sorry) en ik heb pijnlijke (.)(.) en verder heb ik geen klachten van blaasontsteking of infectie

nu dacht ik van ik zal het wel worden maar ik heb alleen maar wat rozig afvegen en bruinige afscheiding ( sorry voor de onsmakelijke details dames) maar het zet maar niet door

verder geen eetlust, moe, blauwe aders over mijn borsten en trillerig op de benen

maar ja dat weer is lekker 2 kanten op

Zou het toch kunnen wat denken jullie HELP HELP HELP

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    dat je dan naar een huisarts moet, zodat de spiraal eruit kan worden gehaald, als je eventueel zwanfger bent.

3. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    maar dat ik de grote vraag zou ik al kunnen testen omdat ik niet weet of en wanneer ik het moeten worden ik ben het in ieder geval alruim 4 weken niet meer geweest en ik werd het altijd wel gewoon tijdens mijn spiraal

ik heb gewoon geen idee of het mogelijk is dat ik zwanger ben

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik weet dat je van de mirena"zwanger"symptomen soms kan krijgen.
    Ik zeg, doe een testje, dan weet je het!

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    denk dat je wel gewoon kunt testen.

6. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    nou ben heel benieuwd dan ook omdat mijn spiraal nooit gecdontrolleerd is hoe groot is de kans dat hij niet goed zit

ik zou het super vinden als ik zwanger was wilde de spiraal en toch binnen kort uit laten halen

straks maar even testje kopen whaaaaa

7. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    VERDER NIEMAND?

Deel Deze Pagina