ojee

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nance158, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Hoi hoi,

Buiten het feit dat ik nog steeds met mijn hoofd in de wolken loop met een echo op zak ,schrok ik gister en vandaag een beetje. na het plassen bij het afvegen zat er een beetje bloed bij gister.ik heb toen gister een beetje rustig aan gedaan en daarna was het niks meer. Vandaag heb ik het zelfde gehad. Bij het afvegen wederom wat bloed erbij. na een half uur weer kijken niks. ff plassen toen was het al bruin bloed. het is niet veel, bloed vermengt zich heel snel als het zich kan vermengen dat weet ik. Verder voel ik me goed heb geen buikpijn en vloei niet verder.

Moet ik me zorgen maken?
    Jullie hebben me de vorige keer zo lief geholpen en me gerustgesteld dat ik er nu van overtuigd ben dat het zeker niks is maar toch ff die zekerheid horen van jullie.

Hoop snel op een antwoord.
    Groetjes Nancy

2. nance158

nance158 Actief lid

15 nov 2007
    442
    0
    0
    Intercedente
    Voorschoten
    Nou we zijn weer een dag verder en ik heb nergens meer last van. Godzijdank om het zo maar even te zeggen. Heb goed geslapen een goede nachtrust gehad en ben vanmorgen weer fris aan een nieuwe dag begonnen.

Niks aan de hand dus loos alarm.

Groetjes Nance

Deel Deze Pagina