Voor iedereen die dacht dat het echt niet kon.... hier mijn knetterrrrr valse test van wondfo! Ben me kapot geschrokken en gelijk een tweede gedaan.....
Wat is een wondfo test? Die ken ik niet. En welke is nu vals? Boven of onder? En hoe weet je dat zo zeker? Beetje onduidelijke post zo...
Heb contact gehad met de leverancier. Er loopt nu een derde test door op hun aanraden. Zal het zo even showen. sorry voor de onduidelijkheid. Kruidvat 2v5 is dezelfde test als wondfo. Wondfo is de leverancier (kun je op de achterkant bij kruidvattest zien). Ik testte dus net positief! Schrok me daardoor rot. Eerste 1,5 minuut zag ik niets... daarna timmer 3 min gezet. Dus na 5 min zag ik ineens twee dikke strepen.... Gelijk met dezelfde urine nog een gedaan. En deze bleef blanco. Nu loopt er een derde test... en die blijft vooralsnog blanco. Dus de eerste positieve test was een valse test.
Ik vraag me af hoe dat die dingen zo donker een streep kunnen geven. Waar zou dat nou toch aan liggen dan
Je zou bijna denken dat er per ongeluk een beetje van het spul dat de controlestreep laat kleuren op de teststreep terecht is gekomen met de fabricage ofzo. Ik zou het anders echt niet weten. Super slecht dit.
Jeejtje wat erg dit. Ik vind het ook echt een duidelijke streep ook niet een tuur streep ofzo. Die testen zouden ze uit de schappen moeten halen.
Echt ongelooflijk dit! TO goed dat je het gedeeld hebt! Hopelijk ben je beetje van de schrik bijgekomen. Dikke knuf
Volgens mij is dit @Ashleyrachel ook overkomen. Heel erg slecht dat dit kan, iemand blij maken met een dooie mus.
Die van jou is een indroogstreepje. Je hebt die pas na een paar uren afgelezen en na doorspoelen met water was het streepje ook weg toch? Dus niet helemaal te vergelijken met dat van @Elisabeth83. Ontopic; echt schandalig dat dit kan! Ben benieuwd wat ze als verklaring gaan geven bij WondFo.
Ja klopt idd! Dat was een aantal dagen geleden. Ik testte daarmee heel vroeg 8 dpo. En die was blanco. Na een uur keek ik weer en toen stond dat streepje er. Dus ik wist al dat ik die niet positief mocht noemen.