grappig experiment met ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MelZoe, 7 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Vannacht eens een ovulatietest gedaan om 2 uur in de nacht na het drinken van 3 bekers melk de witte motor

Die streep kwam vlug tevoorschijn maar is niet positief bij lange na niet.

En nu net weer 1 gedaan, niet gedronken en bijna geen streepje te vinden.

Zit nu op dag 8 van mijn cyclus ;) meestal heb ik mijn eisprong rond de 17de dag .
    Ik temperatuur ook ;)

Het was gewoon een experiment dus er zit geen bedoeling achter was gewoon benieuwd of er een verschil zou komen als ik eens midden in de nacht zou testen heel vroeg in mijn cyclus. ...
    Wel vreemd dat het streepje duidelijker lijkt te zijn als ik heb gedronken tegenover het niet drinken ;)

melk de witte motor , misschien toch vol hormonen die melk hahaha

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

's Nachts schijnt je LH-hormoon standaard hoog te zijn. Vandaar dat je de meeste ovulatietesten ook niet 's ochtends met je eerste urine mag doen.

3. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik was gewoon nog wakker, dus ben er niet voor mijn bed uitgegaan ;) en 3 bekers melk gedronken.
    Meestal is het zo dat je juist niet moet drinken voor je een ovulatietest doet. ...

Dat snachts je LH hormoon hoger is begrijp ik wel hoor maar dat hij uitslaat na zoveel te hebben gedronken vond ik wel apart;)

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Bij mij is ie zeker niet hoger snachts... Ik test met ochtendurine altijd heeeeel licht en tweede urine stuk donkerder.

Deel Deze Pagina