Positieve test door gonal-f?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Trassi, 25 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trassi

Trassi Fanatiek lid

7 nov 2013
    3.312
    3.027
    113
    Afgelopen woensdag werd ik ongesteld (dag 10 na Iui). Het was bruinverlies en een beetje rood dus ik dacht dat deze poging was mislukt dus ben ik vrijdag weer begonnen met het prikken van gonal-f. Maar de menstruatie zette niet echt door en het bleef bij bruinverlies. Dus vanmorgen maar even een test gedaan en deze was echt wel positief! Kan dit komen door de gonal-f?

2. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Dat kan niet dor de gonal-f komen hoor! Zou als ik jou was even geen gonal meer nemen tot je het zeker weet en maandag gelijk het ziekenhuis bellen.

3. Dat kan niet door de Gonal komen nee.. Maar mag jij dan al beginnen met spuiten voordat het echt doorzet? Toen ik nog onder behandeling was, moest je de dag waarop het écht doorzette pas tellen als dag 1 en dan op dag 3 weer beginnen met spuiten..

Ik zou ook zeker niet meer spuiten voordat je duidelijkheid hebt..

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik zou ook even niet spuiten. En menstruatie telt pas als je echt helderrood bloedverlies hebt. Zou maandag toch maar even ziekenhuis bellen.

5. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Ik zou ook niet meer spuiten en gelijk het ziekenhuis bellen... Zeker een bloedname laten doen voor wat meer zekerheid!

6. Jenny13

Jenny13 Actief lid

13 apr 2016
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou ook niet meer spuiten. Hier is het zelfs de bedoeling dat je altijd eerst een uitgangsecho krijgt (tussen dag 1-4 van je menstruatie) voordat je überhaupt weer begint met spuiten. Voor die echo mag ik niet eens beginnen met spuiten.

Hoop voor jou uiteraard dat het gewoon hartstikke raak is! 😃

7. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Denk dat je hartstikke zwanger bent!

Zou niet meer spuiten en morgen ff contact opnemen met het ziekenhuis!

8. Peppabig

Peppabig Bekend lid

29 jun 2016
    528
    283
    63
    Ik heb in 3 jaar mmm maar 1 of 2 keer een uitgangsecho gehad.

Ts, gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina