Hoi dames, Zondag heb ik mijn eerste IUI (zonder hormonen) gehad. Dat is natuurlijk hartstikke spannend! Eigenlijk denk ik nu al van alles te voelen, maar het zal tussen mijn oren zitten. Toch een vraag: Gisteravond had ik linksonderin mn buik felle steken, dat trok door naar mn onderrug en mijn linker borst. Nu voel ik nog steeds af en toe een felle steek, alsof er een naaldje in mn buik linksonder wordt gestoken, van die spelden prikjes. Wie had dit ook? Zit nu 4 dagen na IUI. Groetjes
Ik heb ook van die 'steekjes' gehad, maar wel een stuk later dan jij.. Ik vermoed achteraf dat dat de innesteling is geweest, maar daar lijkt het me bij jou nog iets te vroeg voor.. Maar echt, het kan van álles zijn en juist omdat je er zo extreem op gefocust bent, voel je ook álles. Ik had ook elke poging wel iets 'nieuws' waardoor ik ervan overtuigd was dat het deze keer écht raak was, haha. Ik hoop natuurlijk dat je straks kunt zeggen dat je 'steekjes' bij jou ook iets betekenden en dat je straks een prachtige positieve test in handen hebt!
Ja het zal ook best daardoor komen, door de focus op je lichaam haha. Ik heb wel een drukkend gevoel onder in mn buik en af en toe krampjes en steekjes en afscheiding die ik niet herken. Ik ga geen test doen, ik wacht tot m'n menstruatie op 1 oktober. Als ik dan geen menstruatie heb, ga ik testen. Bedankt voor je antwoord!
Knap hoor, dat je dat kunt! Ik begon meestal na een dag of 4 al met testen, zodat ik de Pregnyl zag verdwijnen en dan echt zeker wist dat een test positief was door een zwangerschap, als dat zou gebeuren Hopelijk blijft die menstruatie weg!
Ah ok.. Ik gebruik geen pregnyl. Ik doe iui zonder hormonen. Ik denk dat als ik te vroeg test en de test negatief is, ik ga stressen dat het niet gelukt is. Dus tot nu toe wil ik wachten tot in ieder geval 1 oktober. Ik hoop dat ik dat volhoud haha
wauw ik ben erg benieuwd.. Knap als je kan wachten.. Waar ben je in behandeling? en wanneer ben je ermee gestart, wij zijn nu in het begin van het traject en hebben eind oktober een afspraak staan voor intake.