We zitten momenteel in de 2e ronde voor IUI. 5 dagen voor NOD ben ik licht ongesteld geworden, minder dan anders, dit duurde 3 dagen Gisterenavond begonnen met Menopur (1ste keer weer van de 3e ronde) Vanmorgen contact gehad met ziekenhuis omdat mijn ongesteldheid echt anders is dan normaal. Nu hebben ze geadviseerd om een test te doen. Deze was positief! Nu kunnen we het bijna niet geloven en vraag ik mij af of ik door de spuit van gisterenavond (menopur) ook een positieve test kan krijgen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Dank je!
Menopur heeft geen invloed op je zwangerschaps test. Voorzichtig gefeliciteerd met je zwangerschap, ik zou t ziekenhuis bellen om te vragen of ze je hcg willen prikken
Heb je geen pregnyl of ovitrelle gespoten? Van menopur kan je echt niet eenp positieve test krijgen! Ik duim voor je!
Wat spannend! Ik hoop heel erg voor je dat het raak is en ik zou idd het ziekenhuis bellen om je bloed te testen. Laat het ons weten! Mag ik trouwens vragen waarom je pas tegen het einde van je cyclus Menopur bent gaan spuiten? Hier kreeg ik 4 dagen na het stoppen met de injecties (moest stoppen vanwege overstimulatie, daarom ook geen pregnyl mogen zetten en seksverbod ) een bloeding. Ook heel raar. Dit begon vrijdagavond en zaterdag werd het helderrood. Overigens is het sinds gisteren weer sterk verminderd dus ik snap er niets van. Zwanger kan ik niet zijn want heb enkel 2 dagen vóór de echo waarop bleek dat ik overstimulatie had seks gehad, daarna dus niet meer . Over 2 weken moet ik terug en als alles dan rustig is mag ik opnieuw starten met Menopur 25IE
Ik heb precies 2 weken geleden pregnyl gespoten. Dat was op dinsdag 17/8, woensdag 18/8 IUI behandeling gehad. Inmiddels de 3e test gedaan en allemaal positief! Pff wat een achtbaan qua emoties, ik kan het gewoon niet geloven! Ik moet nu even geduld hebben en test over een paar dagen nog een keer, jeetje wat spannend! ik hou jullie op de hoogte Dank voor jullie reacties!
Omdat ik dacht dat mijn mensturatie was begonnen en afgelopen zaterdag dag 1 was, op de 3e dag moet ik dan weer beginnen met menopur. Alleen de menstruatie was zo raar dat ik vanmorgen toch het ziekenhuis heb gebeld om te overleggen. Zij gaven aan toch maar een test te doen en indien positief uiteraard meteen te stoppen. Jeetje spannende tijd voor jou ook weer, vooral dat wachten is killing iedere keer vond ik. Ik ga voor je duimen
Ah natuurlijk. Nou gefeliciteerd zo te lezen, wat onwijs leuk! Ja dat wachten vind ik emotioneel zó zwaar . Telkens weer die teleurstelling opnieuw en wachten is zo 'zonde van de tijd'. Maargoed, ik heb voor het eerst sinds járen nu weer 3 x een bloeding gehad (gyn noemt het geen menstruatie want er is geen eisprong geweest telkens. Een anovulatiebloeding dus) en dat vind ik dan toch wel weer íets. Ook zaten er vorige week dinsdag 4 follikels (waarvan eentje 26 mm, vandaar dus pregnyl en seksverbod) dus er gebeurt tenminste wat. Ik hoop dat ik over 2 weken geen cystes ofzo over heb gehouden aan de overstimulatie. Ik wil gewoon gelijk weer verder
Vanmorgen ben ik toch maar naar ziekenhuis gegaan vanwege al die twijfels Daar gaven ze idd aan dat menopur geen invloed heeft op een positieve test, prefnyl wel maar omdat het al meer dan 2 weken geleden is dat ik die heb gezet, kan dit het ook niet zijn Ik ben echt zwanger!!! Over 4 weken echo, het begint nu na deze bevestiging een beetje doornte dringen Nina, heel veel succes met jouw volgende ronde x